עליות יפות למלם תים: ההכנסות גדלו ב-13% והרווח – ב-28%

החברה סיימה את הרבעון הראשון עם הכנסות של 561 מיליון שקלים ורווח נקי של 21 מיליון ● עליות - גם בסעיפי הרווחיות האחרים ● איזנברג: ההסכם עם אלתא מקבוצת התעשייה האווירית לכניסה לשותפות באלטל יביא לחיזוק מעמדה של מלם תים

מלם תים

מלם תים פתחה את השנה בסימן חיובי, עם גידול דו ספרתי בהכנסות, ב-EBIDTA, ברווח התפעולי וברווח הנקי – כך עולה מהדו"חות הכספיים לרבעון הראשון, שהחברה פרסמה היום (ג'). הסיבה המרכזית לכך היא גידול מתון בהוצאות יחסית לעלייה בהכנסות: ההוצאות עלו ב-12% ל-528.91 מיליון שקלים וההכנסות צמחו ב-13% ל-561 מיליון.

תוצאות יפות נרשמו, כאמור, גם בסעיפי הרווחיות: הרווח הנקי של החברה זינק ב-28% ל-21.3 מיליון שקלים, זה הגולמי גדל ב-9.9% ל-74.54 מיליון, זה התפעולי – ב-30.6% ל-32 מיליון, וה-EBITDA צמח ב-81.2% ל-58 מיליון. העלייה החדה ב-EBIDTA נובעת הן מגידול ברווחיות הגולמית והתפעולית והן מהיישום של תקן IFRS16. בנטרול התקן, שיעור הגידול עומד על 22.9%. הגידול של רווחיות החברה בא לידי ביטוי גם בעלייה החדה, של 51.7%, בחבות המס.

עם פרסום התוצאות דיווחה מלם תים כי הדירקטוריון שלה אישר חלוקת דיבידנד בהיקף של 15.3 מיליון שקלים (שבעה שקלים למנייה). זאת, בנוסף לחלוקת דיבידנד בסכום זהה, שהוכרזה ב-19 במרץ. סכום זה שולם באפריל.

שלמה איזנברג, יו"ר מלם תים, אמר לאחר פרסום התוצאות כי הן "משקפות את הגידול בהכנסות וברווחיות כל מגזרי הפעילות שלנו, שנובע בעיקר מצמיחה אורגנית בפעילות הקבוצה. במהלך הרבעון הראשון חתמנו על הסכם עם אלתא מקבוצת התעשייה האווירית לכניסתה כשותפה בחברה הבת אלטל, ואנחנו מאמינים כי השותפות תתרום לפיתוח היכולות של מלם תים בתחזוקת המערכות הטכנולוגיות המורכבות ובתחום מיקור-החוץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים