שיתוף פעולה בין ענקית המזון MARS לקרן JVP הישראלית

ענקית המזון האמריקנית MARS מחפשת סטארט-אפים בתחום הפודטק וחתמה על הסכם עם קרן ההון סיכון המקומית JVP כדי לשתף פעולה בפיתוחים ויזמות בתחומי התזונה, שיתאימו לעידן החדש שלפתחנו

אראל מרגלית, יזם ומייסד קרן JVP. צילום: יח"צ

קרן ההון סיכון JVP ותאגיד המזון העולמי הרביעי בגודלו בעולם, מארס (MARS), הכריזו היום על הסכם שותפות ראשון מסוגו בתחום מחקר ופיתוח, במטרה לקדם פתרונות טכנולוגיים לאתגרים הגלובליים בתחום המזון, חקלאות ותזונה.

כחלק משיתוף הפעולה, שיתמקד בהשקעות בתחום מחקר ופיתוח, ענקית המזון האמריקנית תתמוך בסטארט-אפים הישראלים ותעבוד יחד עם גופי מחקר ואקדמיה המובילים בישראל בהם: האוניברסיטה העברית, מכון ויצמן, הטכניון, מכון מיגל והמכללה האקדמית תל חי שבגליל, במטרה לזהות ולקדם טכנולוגיות מזון חדשניות המחברות בין עולמות המזון, החדשנות והבריאות.

התאגיד האמריקאי יפעל בישראל באמצעות קרן JVP לאיתור מיזמים טכנולוגיים והשקעות בפודטק הישראלי המתמקדת בעולמות המזון, החקלאות ואתגרי התזונה והבריאות עולמיים.

עידן של שינויים בתחומי התזונה והבריאות

שני גופי המחקר והחדשנות של מארס, Mars Edge ו-The Mars Advanced Research Institute יובילו את השותפות בישראל, תוך התמקדות בדור הבא של הטכנולוגיות בתחומי מזון ובריאות ובמפגש שלהן עם חקלאות ותזונה. השותפות תתמודד עם אתגרים גלובליים באמצעות איתור פתרונות של הזנת האנושות מבלי לפגוע בסביבה בה אנו חיים.

יו"ר קרן JVP, אראל מרגלית: "לאחר שבנינו חברות גלובליות בתחומי סייבר, ביג דטה ו-AI, לישראל יש כיום הזדמנות להפוך למובילה עולמית בתחום הפודטק. עולם המזון והתזונה ניצב בפני שינויים דרמטיים, ואנו שמחים שתאגיד המזון העולמי מארס בחר בישראל וב-JVP כשותף וכפלטפורמה לאקוסיסטם ולפיתוחי הפודטק של ישראל. זהו חלק מהחזון שאנו מיישמים בדרך להפיכת הגליל למרכז פודטק עולמי. אנו בעיצומה של מהפכה, וקטגוריות חדשות כמו מזון מופחת סוכר ועמילן, תחליפי חלבון ואריזות חכמות, יכולות להפוך את ישראל למובילה עולמית. אנו מזהים את המהפכה בכל שרשרת הערך, מגידולים חקלאיים ועד בשר מתורבת. העובדה שישראל היא מעצמת ידע טכנולוגית וחקלאית מייצרת הזדמנות אמיתית ליזמים ולחוקרים הישראלים".

"מארס מתרגשים מההזדמנות למנף חדשנות דרך מדע וטכנולוגיה. השאיפה שלנו היא לספק לאנשים ברחבי העולם מוצרים שרואים באדם את המרכז. בין היתר, קידום פתרונות תזונה המותאמים אישית לאורח החיים של אינדיבידואלים, תוך גישור בין הפער של המזון שאנו צורכים למזון הנכון עבורנו. חשיבה מחוץ לקופסה ופיתוח שותפויות הן הדרך לעשות את זה", אמר ז'אן-כריסטוף פלאטין, נשיא תחום חדשנות, מדע וטכנולוגיה במארס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים