לקראת ההנפקה: גט גייסה 120 מיליון דולר

הסכום מצטרף ל-80 מיליון דולר שגייסה לפני כשנה, מה שמביא את סכום הסבב הנוכחי ל-200 מיליון ● פולקסוואגן, שבעבר דווח שהיא מוחקת את ההשקעה שלה ב-גט, השתתפה בסבב הנוכחי ● ההנפקה צפויה בתחילת השנה הבאה

מסתמן: הגיוס הנוכחי - האחרון לפני ההנפקה. Gett

גט (לשעבר גט טקסי) גייסה סכום של 120 מיליון דולר, שמצטרפים ל-80 מיליון שאותם גייסה לפני כשנה – כך הודיעה החברה היום (ג'). בכך עומד סכום הגיוס הכללי של החברה בסבב זה על 200 מיליון דולר, לפי שווי של 1.5 מיליארד. בסך הכל גייסה אפליקציית המוניות הישראלית 790 מיליון דולר.

על פי החברה, הסכום, שרובו גויס כחוב, יסייע לה ביציאה להנפקה ראשונית (IPO). הנפקה זו, שעליה היא בישרה לעובדים בחודש שעבר, מתוכננת ככל הנראה לרבעון הראשון של השנה הבאה. התאריך המדויק של ההנפקה לא ידוע וטרם ברור היכן החברה תבצע אותה – בניו-יורק, לונדון או תל אביב.

בין המשקיעים ב-גט נמצאת גם הפעם פולקסוואגן, שכבר ביצעה השקעת ענק בה, בסכום של 300 מיליון דולר במאי 2016. לפני חודשים אחדים דיווח הדר שפיגל הגרמני שענקית הרכב מבטלת את ההשקעה. נראה שצעד זה לא בוצע, בסופו של דבר, מאחר שכאמור, פולקסוואגן השתתפה גם בסבב הנוכחי, ובהודעה נכתב כי ההשקעה שלה היא הבעת אמון ב-גט.

גט נוסדה ב-2010 על ידי דייב וייסר ורועי מור, ומספקת שירותי מוניות הן ללקוחות פרטיים והן לחברות עסקיות, בהיקף שווה פחות או יותר. בנוסף, היא מציעה שירות משלוחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים