HP תחשוף מחר את האסטרטגיה שלה לעידן התעשייה 4.0

בנוסף, החברה תכריז על שורה של מוצרים מותאמים בתחומי ההדפסה, לרבות מדפסות תלת מימד, מערכות ופתרונות חדשים לעולמות הגרפיקה והתלת מימד, אבטחת מידע בעידן החדש ועוד

HP

HP תחשוף מחר (ג') שורה של פתרונות ומוצרים חדשים, המותאמים לעידן המהפכה התעשייתית הרביעית ולטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברת על ארגונים בעולם. ההכרזות יבוצעו בכנס של אנליסטים, בכירי HP מאזור EMEA ועיתונאים, שייערך במרכז החדשנות של החברה שנמצא בעיר הספרדית סנט קוגאט דל ואייס, הסמוכה לברצלונה. הפתרונות שתחשוף החברה הם בתחומי ההדפסה, לרבות מדפסות תלת ממד, מערכות ופתרונות חדשים לעולמות הגרפיקה והתלת ממד, אבטחת מידע בעידן החדש ועוד.

הכנס יחל היום אחר הצהריים, במפגש עם לקוחות ומפתחים שכבר מיישמים את הפתרונות של HP. מחר ישתתפו בכירים ממרכז החדשנות בשולחנות עגולים שייערכו במסגרתו ויעסקו בהתמודדות של העסקים עם החדשנות הטכנולוגית, כיצד משתנה חוויית המשתמש בעידן המהפכה התעשייתית הרביעית וביצירתיות בעידן הדיגיטלי.

"העולם משתנה ומייצר כל הזמן אתגרים חדשים לשותפים וללקוחות שלנו", אמרה נטה טולי, סגנית נשיא לתקשורת ב-HP. "חלק גדול מהטרנספורמציה הדיגיטלית המתרחשת כעת משנה את חוויית המשתמש וחוויית הלקוח של העובדים, שמשנים את דרך עבודתם, שכוללת גם חשיפה לטכנולוגיות חדשות".

HP – גם בבית החכם

בפברואר השנה פרסמה HP את 10 הטכנולוגיות שצפויות לדעתה לבלוט בעתיד הקרוב, ואחת מהן היא הבית החכם, והדבר יבוא לידי ביטוי גם במפגש שיחל היום.

HP נחשבת לחברה דומיננטית בשוק זה, במיוחד לאחר שהחלה להפיץ את המדפסות של סמסונג. כמו כן, כחלק מהאסטרטגיה הכללית של החברה, היא משקיעה מאמצים בהעמקת החדירה שלה לשוק הארגוני, תוך מתן פתרונות כוללים לעולם ההדפסה בעתיד הדיגיטלי. כמו כן, היא נשענת על נתונים יציבים מדי שנה, שמראים שבניגוד לתחזיות, העידן הדיגיטלי לא פגע בשוק המדפסות וההדפסות.

הכותב הינו אורח החברה בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים