לכבוד אחד באפריל: גוגל מצרפת את המשחק סנייק ל-Google Maps

מדובר במחווה ליום המתיחות הבינלאומי ● אבל זוהי לא בדיחה אלא וריאציה על המשחק הקלאסי והפופולרי, שנכנסה לאפליקציית המפות של ענקית החיפוש לשבוע שלם של פאן נוסטלגי

סנייק - לא בגרסה הזאת. צילום אילוסטרציה: BigStock

המשחק האהוב סנייק – אותו נחש מתפתל שגדל ומתארך ככל שהוא בולע יותר חוליות – פותח בסוף 1990 והוצג במכשיר נוקיה 6110 המיתולוגי. הוא גרם להתמכרות של מיליונים. כעת גוגל מחזירה אותו אלינו בדרך מקורית, וכמחווה לתאריך האחד באפריל שחל היום (ב').

משתמשים יכולים להפעיל את הסנייק בגרסאות iOS ואנדרואיד של אפליקציית המפות, Google Maps, ולשחק במשחק העתיק, שמעוצב גם כעת בפשטות ובחן, שלא מבשרים בהכרח שקל להצליח בו.

בכדי להתחיל לשחק בתוך אפליקציית המפות, צריך רק לגעת בסרגל הניווט שבצד שמאל בחיפוש, ולבחור באפשרות Play Snake.

לאחר הבחירה להתחיל לשחק מגלים המשתמשים שיש בכל זאת איזה "שיגוע" של גוגל במשחק החדש, משהו שאולי מעט יאכזב אחדים מהם – במתכונת החדשה הסנייק אינו באמת נחש. במקום, המשחק מציע בחירה באוטובוס קומתיים בלונדון, ברכבת מהירה בטוקיו או בקרונית כבל בסן פרנסיסקו, שיאספו נוסעים, ולא עוד חוליות לגוף היצור המתפתל. המשחק מאפשר גם בחירה בעוד כלי תחבורה בשלוש ערים אחרות: קהיר, סאו פאולו וסידני. מעבר בציוני דרך מפורסמים, כגון בית האופרה של סידני, גשר לונדון או גשר שער הזהב בסן פרנסיסקו, יספק למשחקים נקודות בונוס.

גוגל הודיעה כי המשחק יתגלגל מהיום לכל רחבי העולם ויישאר באפליקציה למשך שבוע. היא גם השיקה אתר עצמאי, שבו ניתן לשחק בסנייק אם במקרה אפליקציית המפות לא מותקנת במכשירכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים