החלה בניית הקמפוס החדש של אמדוקס ברעננה

הפרויקט מבוצע על ידי אלקטרה בנייה וצפוי להסתיים בעוד כשלוש שנים ● באמדוקס אומרים כי הקמפוס החדש יעניק לעובדיה "חוויית עבודה משודרגת"

מימין: חיים ברוידא, ראש עיריית רעננה, ושי לוי, מנהל אמדוקס ישראל, בטקס הנחת אבן הפינה לקמפוס החדש של החברה בעיר. צילום: שרונה אברהם

החלו העבודות להקמת הקמפוס החדש של אמדוקס ישראל ברעננה – כך החברה הודיעה היום (ב'). את העבודות מבצעת אלקטרה בנייה, כפי שנמסר לפני כחודשיים.

אמדוקס "רואה בקמפוס החדש הזדמנות לעיצוב התרבות הארגונית ולשיפור חוויית עובדיה", נכתב בהודעת החברה. היא ציינה שהיא מסבה את אחת הקומות בקמפוס הנוכחי לקומת הדגמה, "שתמחיש את החוויה ותזמין את עובדיה לקחת חלק פעיל בתהליך החשיבה והעיצוב של הקמפוס העתידי".

מאז 1996 שוכן מטה אמדוקס בישראל בצומת רעננה, במבנה שאותו היא משכירה מהחברות ריט 1 וסאנפלאואר תמורת דמי שכירות שעומדים על 5.4 מיליון שקלים בשנה, צמוד למדד. בדצמבר האחרון היא הודיעה להן שתמשיך את השכירות עד דצמבר 2022. זאת, בהתאם לחוזה שבין החברות, שתוקפו הוא אמנם 10 שנים, אבל הוא מאפשר לשוכרת לסיים את השכירות כנגד הודעה מוקדמת.

שי לוי, מנהל אמדוקס ישראל, אמר כי "חזון הקמפוס החדש עובר כעת לשלב הביצועי. במהלך החודשים האחרונים גיבשנו תכנית אדריכלית, בהובלת משרד האדריכלים של משה צור, בחרנו קבלן מבצע ועלינו לקרקע. הקמפוס החדש, שבנייתו צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים, יהיה קמפוס חדשני, בסביבה ירוקה, שיעניק סביבת עבודה מתקדמת, שמאפשרת גמישות, מגוון, שיתוף פעולה וקידמה טכנולוגית, על פי הסטנדרטים המתקדמים בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים