אלקטרה תבנה את מטה אמדוקס ברעננה; העלות: 330 מיליון שקלים

המטה החדש ימוקם, ככל הנראה, על קרקע שאמדוקס רכשה מטבע, ובנייתו צפויה להימשך כשנתיים וחצי ● כיום שוכרת החברה בניין בצומת רעננה, בעלות שנתית של 5.4 מיליון שקלים

אמדוקס

אלקטרה בנייה תבנה את המטה החדש של אמדוקס ברעננה, בעלות הקמה של 330 מיליון שקלים – כך הודיעה החברה הבוקר (ב'). המטה יוקם, ככל הנראה, על קרקע שאמדוקס רכשה מטבע וישתרע על ארבע מבני משרדים, עם שלוש קומות תת קרקעיות.

באלקטרה בנייה ציינו שהעבודות להקמת הקמפוס יתחילו מיד ויימשכו כשנתיים וחצי. הקמפוס אמור לאכסן את כלל הפעילות של אמדוקס במרכז הארץ. מאז 1996 שוכן מטה החברה בישראל בצומת רעננה, במבנה שאותו היא משכירה מהחברות ריט 1 וסאנפלאואר תמורת דמי שכירות שעומדים על 5.4 מיליון שקלים בשנה, צמוד למדד.

לפני כחודש אמדוקס הודיעה להן שהיא תמשיך את השכירות עד דצמבר 2022. זאת, בהתאם לחוזה שבין החברות, שתוקפו הוא אמנם 10 שנים, אבל הוא מאפשר לשוכרת לסיים את השכירות כנגד הודעה מוקדמת.

שי לוי, מנהל אמדוקס ישראל, אמר כי "אנחנו שמחים לאשר שהקמפוס החדש של אמדוקס בישראל מתקדם לקראת השלב הביצועי. במהלך החודשים האחרונים גיבשנו תכנית אדריכלית וכעת אנחנו משלימים שלב חשוב נוסף, עם בחירתה של אלקטרה בנייה כקבלן המבצע. הקמפוס החדש יספק סביבת עבודה מתקדמת ומיטבית לעובדינו, ויתמוך בצמיחתה העתידית של החברה".

לדברי איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה, "הזכייה בפרויקט חשוב זה מאפשרת לנו לעבוד בשיתוף פעולה עם גוף גדול כמו אמדוקס ישראל, ולתרום מניסיונה ויכולותיה המקצועיות של הקבוצה בכל התחומים הנדרשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים