תוצאות טובות ל-Wix: זינוק בהכנסות, ירידה בהפסד הנקי

החברה סיימה את הרבעון עם צמיחה של 39% בהכנסות וירידה של 13% בהפסד הנקי ● מגמות דומות - גם בשנה כולה

אבישי אברהמי, מייסד-שותף ומנכ"ל Wix.

המנהלים והמשקיעים ב-Wix יכולים לסמן לעצמם "וי" על 2018 ועל הרבעון האחרון שלה, לאחר שהחברה השיגה בשתי התקופות עלייה דו ספרתית בהכנסות וירידה דו ספרתית בהפסד הנקי – כך עולה מהתוצאות שהיא פרסמה הבוקר (ד').

Wix הציגה במהלך השנה זינוק של 42% בהכנסות, ל-604 מיליון דולר, אל מול עלייה מתונה יותר – של 33.36% – בהוצאות ל-634 מיליון. כתוצאה מכך ההפסדים של החברה קטנו, שלא לומר צנחו: זה התפעולי ירד ב-38.75% ל-30.63 מיליון דולר וזה הנקי – ב-34.04% ל-37.12 מיליון.

המגמות ברבעון האחרון של השנה היו דומות: ההוצאות גדלו במהלכו ב-32% ל-166 מיליון דולר וההכנסות זינקו ב-29% ל-164 מיליון. גם בתקופה זו, הדבר הביא לצמצום ניכר בהפסדים: ההפסד הנקי ירד ב-13% לפחות משישה מיליון דולר, ההפסד למנייה קטן ב-14% ל-12 סנט וזה התפעולי צלל ב-71% לכ-2.2 מיליון. ההוצאות התפעוליות הרבעוניות זינקו בכ-22% ל-132 מיליון.

בסעיפים הגולמיים, ההוצאות כמעט שהכפילו את עצמן – הן זינקו ב-95% ל-35 מיליון דולר, הרווח צמח ב-29% ל-130 מיליון והרווח השולי עמד על 79%. בצד השלילי, החברה עברה ברבעון מהחזר מס של כשני מיליון דולר לחבות מס של 1.3 מיליון.

"היכולת של Wix לפתח חוויית מוצר הטובה בתעשייה הביאה לתוצאות המצוינות ב-2018", אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ושותף מייסד של Wix. "בשנה האחרונה שחררנו לשוק יותר מוצרים מאי פעם, ובשנת הקרובה אנחנו מצפים להרחיב את מעגל הלקוחות שלנו לשווקים חדשים. אנחנו מאמינים שהמוצרים והשווקים החדשים יביאו לצמיחה שלנו בשנים הקרובות".

לדברי ליאור שמש, סמנכ"ל הכספים של החברה, "2018 היא השנה החמישית ברציפות שבה ההכנסות שלנו גדלו ביותר מ-40% ובשילוב עם צמיחת שיעור הרווחיות הגענו לתזרים מזומנים חופשי הגבוה מ-100 מיליון דולר. שילוב זה של המשך צמיחה וגידול ברווח מדגישים את היכולת שלנו לייצר החזר משמעותי על השקעה כחלק מהמודל העסקי שלנו. בנוסף, השינוי האסטרטגי שיזמנו בשנה שעברה, כאשר שמנו פוקוס על ייצור הכנסות וערך גבוהים יותר מלקוחותינו, מתחיל להראות סימנים ראשונים של הצלחה. אנחנו מאמינים שיוזמה זאת, יחד עם מוצרים חדשים וההרחבה של השוק שלנו, ימשיכו לייצר צמיחה חזקה בשנים הבאות".

Wix

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים