יש לכם ילדים? תעשו להם פולו לאפליקציית FOLO

ערוץ הילדים השיק בימים אלו את אפליקציית 'פולו' - FOLO - יומן דיגיטלי ואינטראקטיבי המותאם לילדים, שמטרתו להעניק להם מענה בניהול סדר היום: שיעורי בית ומבחנים, מערכת שעות, חוגים, ימי הולדת, פעילויות ומפגשים חברתיים ועוד, לצד המלצות צפייה מותאמות אישית בתכני הערוץ

אפליקציית פולו. צילום: יח"צ ערוץ הילדים

ערוץ הילדים משיק אפליקציית ניהול זמן אינטראקטיבית המותאמת לילדים.

אפליקציית פולו – FOLO – מהווה יומן דיגיטלי חוויתי, שמטרתו לתת מענה לילדים בניהול סדר יומם: שיעורי הבית והמבחנים, מערכת השעות, חוגים, ימי הולדת, פעילויות ומפגשים חברתיים ועוד.

האפליקציה החדשה מותאמת לשימוש בסמארטפונים, ותספק למשתמשיה הצעירים את היומן האינטראקטיבי והידידותי, שיתממשק עם תכני ערוץ הילדים.

פולו תסייע לילדים בניהול סדר היום שלהם, בצורה חווייתית, מושכלת ויעילה בעידן מתקדם, מהיר ומלא הסחות דעת, כל זאת באמצעות כרטיסיות מותאמות אישית במגוון נושאים לבחירתם.

צילום מסך של אפליקציית פולו, ערוץ הילדים. צילום: יח"צ ערוץ הילדים

צילום מסך של אפליקציית פולו, ערוץ הילדים. צילום: יח"צ ערוץ הילדים

על מנת להעשיר את חוויית המשתמש, 'פולו' תשלב בתוכה את לוח השידורים של הערוץ – הכולל תכניות מיתולוגיות כמו הסדרה המצוירת האלמותית ארתור או הקומדיה הפיג'מות, לצד להיטים עכשווים כדוגמת הסדרה Oboy המפוצצת במבחר כוכבים צעירים, או סופשלי, בה שחר חסון מגלם את הדמות הראשית. כרטיסייה ייעודית שתאפשר לילדים מעקב אחר תכני הערוץ האהובים עליהם, וכן יוכלו המשתמשים לקבל בצורה מותאמת אישית וממוקדת תזכורות והתראות צפייה, הצצות, תקצירים ועוד.

בנוסף, האפליקציה תאפשר שיתוף תכנים באמצעות אפליקציית המסרים ווטסאפ, יחד עם שרבוטים וסטיקרים המורכבים מתמונות כוכבי ודמויות הערוץ, ותכלול סרטונים בלעדיים, תמונות ורקעים לסמארטפון, סרטונים ויראליים חמים מרחבי הרשת, שאלונים וסקרים.

האפליקציה מבית ערוץ הילדים פותחה ועוצבה על ידי חברת פרומותאוס והיא זמינה כבר כעת להורדה בעבור משתמשי אנדרואיד, ובימים הקרובים תהיה זמינה גם למכשירים מבוססי iOS.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים