דל חזרה לבורסה – מייקל דל שווה 12 מיליארד דולר יותר

האיש שייסד את ענקית הטכנולוגיה הפך אותה לפרטית בשנת 2013 ● לאחר שבשבוע שעבר החזיר אותה למסחר בבורסה, שווי אחזקותיו בחברה הגיע ל-17 מיליארד דולר

מקום 31 בעשירי תבל. מייקל דל, מייסד ומנכ"ל דל. צילום: יח"צ

בשנת 2013, כשמייקל דל החליט לצאת מוול סטריט, שווי אחזקותיו בחברה עמד על 3.8 מיליארד דולרים "בלבד". כעת, אחזקותיו בדל טכנולוגיות, שנרשמה בבורסת ניו יורק בחודש שעבר, מוערכות ב-17 מיליארד דולר, כך על פי פרסומי בלומברג.

גם הונו האישי של מייקל דל נסק בתקופה האמורה: מ-15 מיליארד דולר ב-2013 ל-27 מיליארד דולר כעת, על פי מדד המיליארדים של בלומברג ל-500 האנשים העשירים בעולם.

במהלך התקופה הזו בנה דל מחדש את החברה שלו – שהחלה את דרכה כעסק ששיווק מחשבים אישיים זולים – והפך את יצרנית המחשבים העממיים לאימפריה טכנולוגית מגוונת, שמוכרת הכל – משרתים לתוכנות אבטחה.

"במהלך שש השנים האחרונות, החברה הפכה לספקית תשתיות חיוניות בשווי 90 מיליארד דולר, עם ביצועים פיננסיים יוצאי דופן ותיק מוביל של פתרונות טכנולוגיים מקצה לקצה", כתב דובר דל בהצהרה שנשלחה בדוא"ל. דוברו האישי של מייקל דל סירב להגיב לעניין שוויו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רונן

    שווי החברה נכון לרגע כתיבת שורות אלו הינו 30.9 מליארד. אם כל הכבוד ללהטוטים של מייקל דל, רובץ על החברה שלו חוב של 47.8 מליארד דולר. טייקון דמיקולו כדוגמת דנקנר, תשובה ועוד כמה חכמים

אירועים קרובים