דרמה בבזק: מזהירה מפני "ירידות מהותיות" בפעילות חברות הבנות

החברה הודיעה כי הדירקטוריונים של פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes יבצעו הערכות שווי עדכניות "שכתוצאה מהן, יש אפשרות לירידה מהותית מאוד בשווי הפעילות או הערך של מי מהן"

בזק

התפתחות בבזק: קבוצת התקשורת פרסמה הבוקר (ג') הודעה לבורסה שלפיה היא צופה "ירידות מהותיות" בפעילות החברות הבנות שלה. בעקבות ההודעה יורדת מניית בזק, נכון לשעת פרסום הידיעה, ב-3% בבורסה בתל אביב.

בזק לא נימקה את הבקשה, אולם לפי ההערכות, היא תוצאה של הודעתה על ביטול הבקשה לאחד את החברות הבנות שלה – בזק, פלאפון ו-yes – תחת הנהלה אחת.

בהודעתה כתבה החברה כי "במסגרת הדיונים בתחזיות הרב שנתיות של כל החברות בקבוצת בזק, נערכו דיונים בדירקטוריוני החברות הבנות וכעולה מהם, ובהתחשב בתזרים המזומנים הנגזר מהתרשים בתקופת התחזית, צפויות להתבצע הערכות שווי עדכניות שכתוצאה מהן, יש אפשרות לירידה מהותית מאוד בשווי הפעילות או הערך של מי מהחברות הבנות".

עוד נמסר כי הדבר אמור בעיקר לגבי ערכה של yes, ולא מן הנמנע שהחברה תבצע שינוים חשבונאיים, שיבואו לידי ביטוי ברישום ההכנסות והרווחיות של החברה.

לפני כשבועיים הודיעה החברה כי היא החליטה לבטל את הבקשה להפרדה מבנית, לאחר שבאחרונה החליט משרד התקשורת לקיים שימוע ציבורי בנושא ובפרט לאור האמור בו, קרי: לאפשר לציבור להביע את עמדתו בעניין. סיבה נוספת לביטול הבקשה היא חלוף הזמן מאז הגשתה. לכן, נכתב בהודעה, הגיע דירקטוריון בזק למסקנה ש-"מוטב שהחברה תמשוך את הבקשה ותאפשר למשרד התקשורת לרכז את משאביו בקידום ביטול ההפרדה המבנית עצמה".

הודעה זו ניתנה לאחר שבאחרונה מונה רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, גם למנהלן של בזק בינלאומי ו-yes.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים