חדש מגוגל: העוזר הקולי יפעל גם בתוך כלי המפות באנדרואיד

Google Maps

אם אתם מחובבי הניווט בדרכים באמצעות Google Maps תשמחו לשמוע שבקרוב כל שעליכם יהיה לעשות הוא לומר "אוקיי גוגל", והעוזר האישי החכם המכונה Google Assistant יופיע בתחתית התצוגה ויעמוד לשירותכם עם אותן מיומנויות מוכרות ונוחות

גוגל החלה בימים אלו לשלב את העוזר החכם שלה בממשק הניווט של ה-Google Maps, במטרה לאפשר למשתמשים את האפשרות להשתמש בשירותי העזרה הווירטואליים ולמנוע הסחות דעת בזמן הניווט בדרכים, למשל לצורך חיוג לחברים, כך דיווח אתר 9to5google.

"פרופיל ויזואלי נמוך"

ה-Assistant לכלי המפות תוכנן במכוון כך שיהיה ב"פרופיל ויזואלי נמוך" – הוא עומד להתמקם בסרגל שיופיע מתחת לממשק הניווט, וניתן היה להפעיל אותו על ידי הקשה על הסמל או בשימוש קולי במונחי המפתח הקלאסיים "אוקיי גוגל" או "היי גוגל". במסגרת הנראות המעודנת שלו, במהלך שעות היום תצבע התצוגה של העוזר בלבן, ובלילה צבעה יהיה כהה.

על פי משתמשים אשר דיווחו על הגעת הסנכרון החדש ב-Reddit, העוזר החכם מסוגל לבצע שיחות ולשלוח SMS וכל זה בפעולה ברקע, תוך כדי היוותרות ממשק הניווט בחזית המסך.

גוגל התייחסה לעדכון המסוים באירוע שאלות ותשובות שהתקיים מוקדם יותר השנה, וככל הנראה הוא מתחיל להתגלגל כעת בגרסה 10.4.1 של ה-Google Maps.

בנוסף יכלול ככל הנראה העדכון החדש תכונות נוספות ושינויים אחרים, שיצטרפו הן לכלי המפות והן לעוזר האישי, כולל הודעות עסקיות וכרטיסיית נסיעה, שבה ישולבו פקדי ההפעלה. לא ברור בינתיים באיזה אזורים הגיח העדכון לראשונה, לאן יתגלגל בהמשך ולא ידוע מתי בדיוק נראה אותו כאופציה ב-Google Assistant בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים