ברצלונה אדומה

תור ארוך השתרך ליד הדוכן של רד-האט בכנס משתמשי VMware בברצלונה, כדי לקבל את הכובעים האדומים שהיא חילקה ● היו שהביעו תקווה שבשנה הבאה הכובעים יהיו כחולים - כמו הצבע של יבמ, שרכשה. אותה באחרונה

15/11/2018 18:15
כובעים אדומים של רד-האט בכנס משתמשי VMware בברצלונה. צילום: פלי הנמר

רד-האט הפגינה נוכחות אדומה בולטת ב-VMworld 2018 – כנס המשתמשים האירופי של VMware, שהתקיים באחרונה בברצלונה. כבכל שנה, גם הפעם השתרך ליד הביתן של החברה התור הארוך ביותר, מסיבה אחת פשוטה: היא מחלקת את המתנה המזוהה אתה – כובע אדום. לא מעטים שאלו האם בשנה הבאה יחולק כובע רק בצבע כחול, לאחר שיסתיים המעבר שלה ליבמ.

כמו בכל הכנסים השנתיים שלה, VMware הכריזה גם הפעם על הזוכים בפרסי המשתמשים הטובים ביותר בפתרונות שלה באירופה. רד-האט הגישה שני מועמדים לזכייה בקטגוריית פרויקט ענן הטוב ביותר – במכון הביו-אינפורמטיקה האירופי ובכן ארגון בריאות הציבור של בריטניה. אלא שמי שזכתה בקטגוריה הייתה חברת הטלוויזיה והפס הרחב Liberty Global, שבין המותגים שלה נמצאת וירג'ין מדיה. מכל מקום, פעילות הענן ברד-האט נמשכת בתנופה גדולה, כשבעקבות רכישתה על ידי יבמ, היא תצטרף לחטיבת הענן ההיברידי של הענק הכחול.

בעולם ה-Co-opetion – שיתוף פעולה תוך תחרות – הציגה רד-האט בכנס את פתרון הגירת התשתיות שלה, שמקנה ללקוחות יכולת למנוע נעילה לתשתית קניינית, ומאפשר את העברתה לסביבה פתוחה.

רוב מקמהון, מנהל תחום תשתיות-פלטפורמות ברד-האט לאזור EMEA, אמר בראיון לאנשים ומחשבים, שפורסם בשבוע שעבר, כי "אנחנו מציעים חלופה ל-VMware עם כלי וירטואליזציה זולים יותר, של סביבת קוד פתוח כוללת ולא נעולה, עם מערך IT מבוסס קוד פתוח וקל יותר לניהול, ועם פחות עלויות תפעול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים