אפליקציית הטלוויזיה החכמה של HOT מגיעה לארה"ב

אפליקציית Next תושק בקרוב בארצות הברית בפיילוט לדוברי עברית, ולאחר מכן תוצע לכלל השוק האמריקני במחיר של 10 דולר לחודש ● ב-HOT נמצאים במגעים לשיתופי פעולה עם חברות במדינות נוספות

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT. צילום: רמי זרנגר

Next, אפליקציית הטלוויזיה החכמה של HOT, שהושקה בישראל לפני כשנה וחצי, מתרחבת לארצות הברית – כך הודיעה החברה במסיבת עיתונאים שקיימה היום (ב'). הכניסה לארצות הברית תתבצע ישירות לבתי הצרכנים או בשיתוף פעולה עם חברות אמריקניות שמציעות פלטפורמות לשידורים דיגיטליים, כמו גם עם אלטיס ארצות הברית, שהיא חברה אחות של HOT. עוד הודיעה החברה כי בשבועות הקרובים יושק השירות על גבי מכשירי טלוויזיה חכמים.

ב-HOT אומרים כי הכניסה לארצות הברית היא צעד ראשון בהתרחבות הבינלאומית של Next וכי האפליקציה צפויה להיכנס בהמשך למדינות נוספות – במועד שעדיין אינו ידוע.

בשלב הראשון תוצע האפליקציה בארצות הברית במסגרת פיילוט, לתקופה של שלושה חודשים וללקוחות דוברי עברית. בתום הפיילוט היא תהיה זמינה לכלל השוק האמריקני ותכלול גם תכנים מתורגמים לאנגלית. עלות השירות לאחר שלושה חודשים תהיה 10 דולר לחודש.

Next מאפשרת צפייה בסדרות של HOT ובתכנים נוספים, כגון סרטים ותכניות של HBO, בסמארטפונים, טאבלטים – ולמי שרוצה, גם בטלוויזיה. היא ניתנת להורדה מחנויות האפליקציות של אפל וגוגל, ומוצעת בארץ במחירים שנעים בין 29 שקלים לחודש לחבילה הבסיסית ל-99 שקלים לחודש לחבילה שכוללת עוד תכנים, כולל ערוצי ברודקאסט וערוצי ילדים וספורט.

לדברי טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT, החברה בונה בימים אלה שיתופי פעולה עם ספקיות תוכן ברחבי העולם, שבמסגרת ההיצע שלהן ללקוחותיהן ישולבו התכנים של Next – בתרגום או בדיבוב, בהתאם לצורך באותה המדינה.

"את הצעדים הראשונים שלנו בשוק הבינלאומי התחלנו לפני יותר מעשור, עם מכירה של פורמטים כמו בטיפול", אמרה גרנות גולדשטיין. "לאחר מכן היה ביקוש לתכנים שלנו בדיוק כפי שהם – בשפת המקור, כמו במקרה של בתולות, ובאחרונה התחלנו בקו-פרודוקציות עם חברות בינלאומיות, כמו ניקלודיאון. עכשיו, כאשר הטכנולוגיה מאפשרת זאת, הצעד המתבקש הבא הוא להציע את התכנים שלנו ישירות לצופים בכל העולם, בין אם ישירות ובין אם דרך שיתופי פעולה עם חברות מקומיות".

נדב חנין, סמנכ"ל התוכן והחדשנות של HOT, ציין ש-"המוצר שנציע יהיה עדכני ויתחדש כל הזמן עם תכנים מגוונים, כך שלצופים תמיד יהיה חדש ומעניין. ארצות הברית היא רק ההתחלה ואנחנו כבר נערכים להרחבת השירות שלנו לשווקים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים