אפל TV מתרחבת ל-100 מדינות נוספות ואולי גם לישראל

מתכננת להשיק שירות וידיאו בסטרימינג ביותר מ-100 מדינות ● החדירה שלה לשוק צפויה להיות קשה גם בגלל יתרון הוותק של המתחרות וגם משום שהשירות של אפל יהיה זמין רק למי שבבעלותם מכשירים של אפל

הטלוויזיה המסורתית ודאי מסתכלת בקנאה על הסטרימינג. צילום אילוסטרציה: BigStock

האם אמזון ונטפליקס צריכות להתחיל לדאוג? לפי דיווח באתר The Information, אפל מתכננת להשיק שירות וידיאו בסטרימינג ביותר מ-100 מדינות, מה שיהפוך את אפל למתחרה ראש בראש מול שתי החברות, ששירות הווידיאו בסטרימינג שלהן זמין בכ-200 מדינות בעולם. הדיווח אינו מפרט את המדינות שבהן יהיה השירות זמין, כך שאין אפשרות לדעת האם הוא יגיע לישראל.

לפי התכנון, אפל תשיק את שירות ה-TV שלה בארצות הברית במחצית הראשונה של השנה הבאה, ותרחיב אותו בחודשים שלאחר מכן למדינות נוספות. השירות יכלול את תוכניות החינם לבעלי מכשירים של אפל, ויאפשר למשתמשים להירשם גם לשידורים ותכנים של חברות אחרות, כמו שאמזון מאפשרת למנויי אמזון פריים וידיאו בארצות הברית, בבריטניה, בגרמניה וביפן.

עסקאות להפקת תכנים עם אופרה וינפרי ויוצרי רחוב סומסום

אפל עושה מאמצים להשיק את השירות בקרוב, מתוך כוונה להתחרות מול הענקיות שכבר פועלות בתחום במשך שנים רבות. החדירה של שירות אפל לשוק צפויה להיות קשה, לפי הערכות, גם בגלל יתרון הוותק של המתחרות בשווקים וגם משום שהשירות של אפל יהיה זמין רק למי שבבעלותם מכשירים של אפל, כולל אפל TV.

לפי הדיווחים, שאפל סירבה להגיב להם, החברה כבר מצויה במשא ומתן מול ערוצים שונים בנוגע לתשלום על שידור התכנים שלהם. עוד דווח, כי התכנים יהיו שונים בכל מדינה בהתחשב בעובדה שכמה ערוצים אינם זמינים בכל מדינה, כמו HBO, למשל, שמוכרת רישיונות שידור שלה לחברות מקומיות במדינות שונות.

בשנה שעברה דווח כי אפל הקציבה מיליארד דולר ל-2018 לרכישת תכנים ולהפקות מקור משלה, ואף חתמה על עסקאות להפקת תכנים עם גורמים כמו אופרה וינפרי, יוצרי רחוב סומסום ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים