תקלה נרחבת בשירותי iCloud של אפל

לפי דיווחי משתמשים בכל רחבי העולם, כשליש משירותי הענן של הענקית מקופרטינו הפסיקו לפעול הלילה - האפשרות להתחבר למערכת, שירות 'מצא את ה-iPhone שלי' ושירותים אחרים לא היו נגישים במשך שעות ● אפל הודיעה שהשירותים "אטיים מהרגיל"

אי אפשר להיכנס למערכת. תקלה ב-iCloud של אפל. אילוסטציה: BigStock

שירות iCloud של אפל חווה בעיות רבות הלילה (ד'), דבר שגרם למיליוני משתמשים ברחבי העולם הסומכים על השירות לתסכולים רבים.

iCloud הוא שירות ענן המסופק על ידי אפל ומאפשר למשתמשים לאחסן נתונים כמו תזכורות, לוח שנה, תמונות, ועוד, ולהורידם למכשיריהם מבוססי ה-iOS ולמחשבים אישיים בעלי מערכות ההפעלה macOS או Windows.‏ כל הרעיון שמאחורי שירות הענן iCloud הוא אחסון התוכן כך שהוא יהיה זמין תמיד לכל המכשירים של המשתמש, ללא ביצוע סנכרון, אלא שהלילה השירות חווה תקלות קשות ונרחבות.

בעדכון של דף מצב המערכת שלה ציינה אפל כי iCloud סובל מהפרעת שירות נפוצה כלשהי ושלא נראה שכל המשתמשים מושפעים מהנושא. לפי מפרט התקלות בעדכון ניתן ללמוד כי השירותים שהושפעו מהבעיות כללו למשל את iCloud, iCloud Drive, Photos, iCloud Mail, iCloud Calendar, ואפילו את שירות Find my iPhone. בהתחשב בכך שמשתמשים דיווחו בין השאר אפילו על קושי בהליך הכניסה ל-iCloud, למעשה היו מי שאפילו לא הצליחו להיתקל בשלל הכשלים האחרים כיוון שלא נכנסו בכלל למערכת.

למרות שאפל לא הכירה בכך ישירות, אלא רק הודתה כי ה"ביצועים אטיים מהרגיל" בחלק מהשירותים שלה, משתמשים ומפתחי צד שלישי מכל רחבי העולם דיווחו כי אינם מסוגלים לגשת לנתונים שלהם ב-iCloud.

בשלב זה לא ברור האם או מתי אפל תתייחס לבעיות ותביא לתיקונן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים