HP מפציצה במחשב העטוף כולו בעור

Spectre Folio הוא נייד 2-ב-1 עם מסך הפיך דקיק במיוחד עם אמירה מאוד ייחודית: הוא עטוף כולו בעור אמיתי מעובד, ומתאפיין בסגנון יוקרתי במיוחד שלפי החברה מיועד לשימוש לאנשים בעלי מודעות גבוהה לאופנה

Spectre Folio החדש של HP. עטוף בעור ויוקרתי. צילום: יח"צ

על רקע השקת מוצרי ה-Surface החדשים של מיקרוסופט, הכריזה HP על מחשב 2-ב-1 חדש בעיצוב מרהיב במיוחד.

Spectre Folio הוא נייד 2-ב-1 עם מסך הפיך דקיק במיוחד עם אמירה מאוד ייחודית: הוא עטוף כולו בעור אמיתי מעובד. העור ואיכות הגימור מעניקים למחשב סגנון יוקרתי במיוחד, ולפי החברה הוא מתוכנן לשימוש לאנשים בעלי מודעות גבוהה לאופנה.

למעשה הסיסמה איתו יוצאת החברה למסע השיווק של המחשב מכוונת גבוה מאוד: "זה לא מחשב מסוג חדש. זה ה-PC מומצא מחדש".

המסך של ה-Spectre Folio הוא בגודל 13.3 אינץ' וכברירת מחדל הוא יגיע עם תמיכה ברזולוציית 4K. הוא יהיה מבוסס על מעבדי Core i5 ו-Core i7 מהדור השמיני של מעבדי ה-Core של אינטל, כשמדובר במעבדים ממשפחת ה-Y של יצרנית השבבים. מעבדים אלו מיועדים למחשבי 2-ב-1 דקיקים, שאינם מצוידים במאווררים, עם צריכת כוח מרבית של 5 וואט.

המחשב יגיע עם עד 16 גיגה-בייט זיכרון RAM, עם כונן SSD בנפח של עד 2 טרה-בייט, ובמקומות נתמכים תהיה גם אפשרות לקנות אותו עם eSIM כפול.

Spectre Folio יוצע בהתחלה עם מעטפת בצבע חום, ובהמשך השנה גם בצבע אדום בורגונדי. בהמשך הוא גם יוצע עם מסך שמציע רזולוציית 4K. ההשקה בפועל של המחשב תהיה בסוף החודש, עם מחיר בסיסי של 1,300 דולרים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רני רוגל

    נו, עכשיו הורגים חיות בשביל "מחשב יוקרתי"

אירועים קרובים