מוצרים חדשים של מיקרוסופט הוצגו בניו-יורק

באירוע תקשורת שהתקיים אתמול (ג') בתפוח הגדול חשפה הענקית מרדמונד מספר מוצרי Surface חדשים, כולל: Surface Pro 6, Surface Laptop 2, Surface Headphones ו-Surface Studio 2

מיקרוסופט הכריזה אתמול בניו יורק על הדור החדש של משפחת מחשבי ה-Surface שלה. במוקד עמד ה-Surface Pro 6 החדש, ולו בגלל שלראשונה, לאחר מספר שנים, מיקרוסופט תציע אותו גם בצבע שחור לצד צבע הפלטיניום.

מיקרוסופט לא מציעה שינויים רבים, בסגנון מה שלא מקולקל לא צריך לתקן, והעדכון המשמעותי ביותר הוא שיבוץ מעבדי הדור השמיני של אינטל עם מעבדי Core i5 ו-Core i7 ממשפחת ה-U, עם צריכת הכוח המרבית הנמוכה יחסית של 15 וואט. לפי החברה היא שיפרה גם את מערכת ניצול הסוללה, וכעת הטאבלט יכול להציע עד 13.5 שעות עבודה.

Surface Pro

Surface Pro יגיע, אם כן, עם אותו מסך 12.3 אינץ' בטכנולוגיית PixelSense וברזולוציה של 2736×1824 פיקסלים. הוא יוצע עם 8/16 גיגה-בייט זיכרון RAM ועם אחסון מבוסס SSD בנפחים שבין 128 גיגה-בייט ל-1 טרה-בייט. הדבר המפתיע הוא שגם הפעם בחרה מיקרוסופט שלא להציע חיבור USB Type-C, והטאבלט מגיע עם חיבור USB 3.0 יחיד בגודל מלא.

יש גם מצלמות 8 מגה-פיקסל מאחור ו-5 מגה-פיקסל מקדימה, ורמקולים סטראופוניים עם עוצמה של 1.6 וואט לאחד. המחיר הבסיסי יהיה 899 דולרים, בלי צבע שחור, והוא כבר פתוח להזמנות.

Surface Laptop 2

במקביל הציגה החברה את Surface Laptop 2, הדור השני של מחשב ה-Surface שלה, וגם כאן השינוי העיקרי הוא בפנים עם אותם מעבדי דור שמיני כמו ה-Pro 6. המחשב החדש מגיע עם אותו ציפוי בד האלקנטרה כמו בדור הראשון, והוא יוצע בצבעי אפור, שחור כחול ואדום יין.

Surface Laptop 2 של מיקרוסופט. צילום: מיקרוסופט

Surface Laptop 2 של מיקרוסופט. צילום: מיקרוסופט

ה-Laptop2 מגיע עם מסך 13.5 אינץ' ברזולוציה של 2256×1504 פיקסלים, וההבדל העיקרי הוא כמובן שיש מקלדת שמחוברת כברירת מחדל ומגיעה יחד עם המחשב. גם ב-Laptop 2 בחרה מיקרוסופט להציע מחבר USB 3.0 יחיד בגודל מלא, ולא להתקדם. המחיר הבסיסי 999 דולרים, וכמו חברו הטאבלט הוא יוצע בפועל החל ב-16 באוקטובר.

Surface Studio 2 ו-Surface Headphones

המחשב השלישי שהציגה מיקרוסופט הוא Surface Studio 2, רענון למחשב השולחני עם המסך בגודל 28 אינץ', שניתן להשכבה כמעט לחלוטין, ומיועד ליוצרי תוכן. המסך מציע יחס היבט של 3:2 ובסך הכל מדובר ב-4500×3200 פיקסלים, והוא מציע אינטראקציה מלאה עם חוגת ה-Surface Dial, שניתנת להנחה על המסך כדי ליצור קישור מיידי.

את Studio 2 מיקרוסופט השאירה עם מעבד דור שביעי, Core i7-7820HQ, והיא מציעה אותו עם GeForce GTX 1060 עם 6 גיגה-בייט זיכרון, או GTX 1070 עם 8 גיגה-בייט זיכרון. מעבר לכך יש 16/32 גיגה-ביט זיכרון RAM מסוג DDR4 וכונן SSD בנפח של 1/2 טרה-בייט. במחשב הזה כן יש חיבור USB-C, והוא יימכר במחיר בסיסי של 3,499 דולרים החל ב-15 בנובמבר.

מעבר לכך הציגה החברה אוזניות אלחוטיות בסגנון 'כיסוי מלא של האוזן,' בשם שהינו ממש לא יצירתי Surface Headphones.

האוזניות מצוידות בדרייברים בגודל של 40 מ"מ, מתחברות בקלות באמצעות בלוטות', והן יציעו, לפי החברה, עד 15 שעות עבודה. הטעינה שלהן תבוצע באמצעות כבל USB C למחשב. ניתן גם יהיה לחבר אותן ליציאת 3.5 מ"מ סטנדרטית. עדיין לא ברור מתי יושקו, והן אמורות לעלות כ-400 דולרים לפי ההערכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים