Google Maps הופכת לווייז? השיקה מוזיקה ועדכוני תנועה

אחרי העדכון האחרון תוכלו גם לשמוע מוזיקה ישירות מכלי המפות והניווט דרך היישומים Apple Music, ספוטיפיי ו-Google Play Music ● ועוד חידוש - עדכונים בזמן אמת על מצב התנועה

Google Maps

עדכון משמעותי לכלי המפות של גוגל, ה-Google Maps, מגיע ל-iOS ולאנדרואיד השבוע. למי שעושה שימוש ביישום דרך מכשירי אפל תתווסף תמיכה בשירות המוזיקה של הענקית מקופרטינו, Apple Music, ואנשי האנדרואיד יקבלו סנכרון מול ספוטיפיי ו-Google Play Music ואפילו לפודקסטים, שניתן יהיה לשמוע בלא צורך להחליף בין האפליקציות. השינוי אולי לא גדול, אבל כזה שבהחלט מקל על החיים. בנוסף, משתמשי כל המכשירים יראו בקרוב את הכרטיסייה Commute, שתופיע אחרי ביצוע העדכון האחרון ותהפוך את כלי המפות לכזה שמדווח לנו גם על עומסי תנועה.

הגרסה האחרונה של כלי הניווט של גוגל תאפשר כעת, כאמור, למשתמשים לשלוט ביישומי מוזיקה שונים, אם כי זאת תחת המגבלה המוטלת על נהגים למטרות בטיחות. האחוזים בהגה יוכלו רק לנגן, לדלג על שירים או להשהות שירים בזמן שהותם על הכביש.

יצוין כי שילוב שכזה כבר זמין בשירות הניווט ווייז, עוד אפליקציה של גוגל, שכרגע נראה שה-Google Maps הולכת והופכת לדומה לה.

מלבד בקרת שירות המוזיקה, העדכון האחרון כולל, כפי שהודיעה גוגל, גם את הכרטיסייה Commute – שמשמעות שמה הוא 'נסיעה קבועה' – שמופיעה בכל המכשירים ותציע שילוב של מידע על מצב התנועה בלייב. זאת אומרת – עדכוני תנועה בנוגע לפקקים ולעומסים וכמובן הצעות לנתיבים אלטרנטיביים שיספקו הגעה מהירה ונוחה יותר.

נתונים אלה יכללו גם אינפורמציה בזמן אמת על תחנות רכבת ואוטובוס ב-80 אזורים ברחבי העולם, פיצ'ר שכבר קיים כיום במפות, אבל שככל הנראה יציג באופן מרוכז ועדכני יותר את הנתונים. למעשה בסידני שבאוסטרליה תכלול הכרטיסייה אפילו ידווח לגבי תחבורה ציבורית, שיבשר למשתמשים על מידת הצפיפות באוטובוס או ברכבת הספציפיים שבהם הם מעוניינים לנסוע, וייתכן שבהמשך נזכה כולנו לסוג כזה של עדכון מבורך.

השינויים יהיו זמינים החל מהשבוע למעדכנים.

סייע בהכנת הידיעה: צבי קצבורג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים