ארצות הברית: מפעילות הסלולר לטובת נפגעי הסופה

חברות הטלקום הגדולות מציעות לנפגעי פלורנס שיחות, הודעות וגלישה בחינם, ואפל ו-וריזון אף תורמות לצלב האדום מיליון דולר כל אחת, על מנת לסייע לטפל בהם

צילום אילוסטרציה: BigStock

מפעילות הסלולר האמריקניות מתגייסות לעזרת נפגעי הסופה הטרופית פלורנס, שפוקדת, שלא לומר תוקפת, בימים אלה בעיקר את קרוליינה וקרוליינה הצפונית, וכבר גרמה ל-13 הרוגים (נכון לכתיבת שורות אלה) ולנזק עצום. החברות מציעות לנפגעי הסופה שיחות, הודעות וגלישה בחינם.

וריזון החלה לאפשר להם שיחות, הודעות וגלישה מקומיים ללא תשלום נוסף ב-14 בספטמבר ותמשיך לעשות זאת עד מחר (ב'), כשהחזאים צופים שמרבית הסופה תהיה כבר מאחורינו. AT&T מציעה זאת לתקופה נרחבת יותר – שבועיים – בין ה-11 ל-25 בספטמבר. ספרינג עושה זאת בין התאריכים 12 ל-25 בחודש. T-Mobile הודיעה על הרחבת תכנית ה-הכל כלול שלה ללקוחות שאינם רשומים לשירותיה והחברה הבת שלה, Cricket Wireless, מאפשרת ללקוחותיה שלא יכולים להגיע לנקודת תשלום לדחות את ביצועו.

במקביל, כמה ענקיות טכנולוגיה הודיעו על תרומה כספית לצלב האדום, על מנת לסייע בטיפול בנפגעי פלורנס. כך, אפל ו-וריזון תורמות, בנפרד, מיליון דולר לצורך כך.

יצוין כי חברות הטלקום הגדולות בארצות הברית התכוננו לסופה מבעוד מועד, על מנת לאפשר את המשך השירות ככל שניתן. בינתיים לא נמסר על תקלות מיוחדות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים