פרודוור תפיץ את פתרונות הענן של Howazit בארץ ובעולם

פלטפורמת התקשורת של הסטארט-אפ הישראלי מאפשרת לחברות לפתור מידית בעיות ספציפיות של לקוחות, להפיק תובנה לגבי העדפותיהם ולמנף נתונים אלה לצורך צמיחה עסקית

מימין: שימי עזריה, מנכ"ל Howazit, ויוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל. צילום: יח"צ

פרודוור הודיעה היום (ג') כי היא תשלב את מוצרי התוכנה של Howazit בפלטפורמה שלה לטרנספורמציה דיגיטלית לארגונים, ותפיץ את מוצרי הסטארט-אפ הישראלי בארץ ובשאר העולם.

Howazit הוקמה ב-2013 והיא חלק מהאקסלרטור של פרודוור, 365x. בין לקוחותיה נמנים יותר מ-2,000 ארגונים ב-24 מדינות – ממגוון ענפים, בהם חברות תעופה, בתי מלון, רשתות שיווק, אתרי eCommerce ועוד. פלטפורמת התקשורת שלה מאפשרת לחברות לפתור מידית בעיות ספציפיות של לקוחות, להפיק תובנה לגבי העדפותיהם ולמנף נתונים אלה לצורך צמיחה עסקית. ב-Howazit אומרים שבאמצעות הפלטפורמה שלהם יכולות חברות להעמיק את הקשר עם הלקוחות באמצעים דיגיטליים, כגון דו שיח בסגנון אפליקציה להעברת מסרים, צ'טים ומיני אתרים ייעודיים.

"הפלטפורמה של Howazit היא מוצר קריטי והכרחי לכל ארגון המעוניין לחזק את הקשר עם לקוחותיו", הצהיר שימי עזריה, מנכ"ל החברה. "היא מאפשרת למדוד את חוויית הלקוח בזמן אמת ולבצע שיפורים מידיים. הפלטפורמה מוסיפה שכבה טכנולוגית מתוחכמת לקשר עם הלקוח, גם בעסקים שאינם מקוונים. היא אוספת משובים מהלקוחות בזמן אמת ומאפשרת לזהות בעיות, תוך יצירת דו שיח בינם לבין הארגון. בנוסף, מאפשרת הפלטפורמה ללקוחות להגיע לאנשים הנכונים בארגון בזמן הנכון".

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל והאחראי על השותפים האסטרטגיים ב-365x, מסר כי הפלטפורמה של Howazit מרחיבה את סל המוצרים של פרודוור בעולם ה-CRM ומהווה מוצר משלים בתחום זה. "המהלך משקף את מחויבותנו לסייע לסטארט-אפים החברים בתכנית 365x לפתח שווקים בחו"ל, ולספק לעסקים בארץ ובעולם כלים שיאפשרו להם לבצע טרנספורמציה דיגיטלית", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים