אפל ניצחה במרוץ: עברה את שווי השוק של טריליון דולר

החברה הגיעה לשווי שוק של 1.011 טריליון דולר, לאחר שהמנייה שלה עלתה בשלושת ימי המסחר האחרונים ● היא ניצחה במרוץ את אמזון, שהשווי שלה עומד על כ-879.5 מיליארד דולר "בלבד"

טים קוק, מנכ"ל אפל.

אפל לא עוצרת באדום והייתה ביום ו' לחברה הראשונה אי פעם שעברה את שווי השוק של טריליון דולר. היא השיגה את אמזון, שלאור התוצאות החיוביות שפרסמה לפני ימים אחדים, היו מומחים שהעריכו שהיא תהיה הראשונה לעשות זאת ותעקוף את הענקית מקופרטינו.

המנייה של אפל עלתה בכל אחד משלושת ימי המסחר האחרונים בניו-יורק, ובסך הכל רשמה מאז יום ד' גידול של כ-10%. ביום ו' עלתה המנייה שלה ב-0.3% – מה שאפשר לה להגיע להישג. נכון לעכשיו מסתכם שווי השוק של אפל ב-1.011 טריליון דולר. לעומת זאת, שווי השוק של אמזון עומד על כ-879.5 מיליארד דולר "בלבד".

ברבעון השלישי של שנתה הכספית של אפל – התוצאות האחרונות שהיא פרסמה – רשמה החברה עלייה של 17% בהכנסות וזינוק של 32% ברווח הנקי. מנכ"ל אפל, טים קוק, הגדיר את התוצאות "מדהימות" ואמר כי החברה צופה גידול נוסף בהכנסות ברבעון האחרון של השנה הכספית. עם זאת, ברבעון השני של השנה (הקלנדרית) הפסידה אפל את מקומה השני במכירות הסמארטפונים, כשוואווי עקפה אותה – כך לפי דו"ח של IDC. סמסונג נותרה החברה הראשונה ברשימה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים