האם אפל תפתיע ותשנה את עיצוב הטאבלטים?

על פי דיווחים, ענקית הטכנולוגיה תשנה את העיצוב משמעותית ● שינויים נוספים יכללו את ביטולו של כפתור הבית ושימוש בטכנולוגיית ה-Face ID

טאבלט של אפל. צילום אילוסטרציה: BigStock

האם אפל (Apple) עומדת להפתיע ולשנות את העיצוב של הטאבלטים שלה באופן גורף? לפי הדיווחים זה יקרה לפחות עבור מוצרי הדגל שלה בתחום הזה, הטאבלטים במשפחת ה-iPad Pro.

אפל מתכוונת להשיק שני טאבלטים חדשים במשפחה הזו, אחד עם מסך בגודל של 12.9 אינץ' והשני עם מסך בגודל של 10.5 אינץ'. אך ההיבטים הבולטים של המכשירים הללו יהיה העובי הדקיק שלהם, 6.4 ו-6 מ"מ בלבד, בהתאמה לגודל המסך.

נפרדים חיבור האודיו הוותיק

אלמנט חדשני אחר יהיה ביטולו של כפתור הבית הפיזי, כמו ב-iPhone X. המטרה היא להגיע ליחס מסך וגוף גבוה ככל האפשר, כך שגם השוליים אמורים להיות דקיקים במיוחד. עם זאת, זה לא אומר שיהיה כפתור ייעודי לחיישן טביעות אצבע מאחור: מכשירי ה-iPad Pro החדשים יציעו שימוש בטכנולוגיית ה-Face ID עבור מי שירצה לפתוח את הטאבלט מנעילה ללא שימוש בהקלדה או שרטוט סיסמה – אך במצב פורטרט בלבד.

לפי ההערכות תוותר אפל במכשיר החדש גם על חיבור האודיו הוותיק בגודל 3.5 מ"מ, וכמו במכשירים קודמים של החברה, היא תציע בהם רק מחבר Lightning. מערכת העל-שבב אמורה להיות ה-A12 המערכת עליה אמורה אפל להכריז בקרוב.

ככל הנראה החברה תציג את מכשירי ה-iPad Pro החדשים יחד עם מכשירי ה-iPhone החדשים של השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים