אימפרבה רוכשת את פרבוטי ב-140 מיליון דולר

הרכישה נועדה לספק הגנה טובה יותר על שירותי אפליקציות היושבות ברישוי מסורתי בחצר הבית או בענן • לפחות 75% מעובדי הנרכשת יעברו לעבוד ברוכשת

אימפרבה

אימפרבה (Imperva) צפוייה לקנות את פרבוטי (Prevoty) תמורת סכום של כ-140 מיליון דולר, כך הודיעה בסוף השבוע חברת הגנת הסייבר הישראלית. העסקה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של שנתה הכספית 2018 של הרוכשת.

מטרת הרכישה, כך נמסר, היא לספק הגנה טובה יותר על שירותי אפליקציות – היושבות ברישוי מסורתי בחצר הבית או בענן. אנשי אימפרבה אמרו כי "הרכישה תרחיב את מידת הניראות של הלקוחות הארגוניים לאופן שבו ניתן לגשת ליישומים, מה קורה בתוך יישומים, וכיצד יישומים ומשתמשים עורכים ביניהם אינטראקציה, בהקשר של הנתונים".

לדבריהם, "הרחבת נקודת המבט של הארגונים לרוחב כל נכסיהם העסקיים תספק להם תובנות רבות יותר ותביא למזעור סיכוני אבטחת המידע".

עד כה גייסה 25.8 מיליון דולר בארבעה סבבי גיוס

פרבוטי הוקמה בשנת 2013, היא יושבת בלוס אנג'לס, ומונה 47 עובדים. לפחות 75% מהם יעברו לעבוד באימפרבה. עד היום היא גייסה 25.8 מיליון דולר בארבעה סבבי גיוס הון.

לדברי כריס היילן, נשיא ומנכ"ל אימפרבה, "פרבוטי תעזור לעסקים להגן על עצמם טוב יותר מפני התקפות, למנוע פרצות ולנטר את מימד האבטחה בעסק הדיגיטלי שלהם. שילוב כלי פרבוטי במערך ההגנה שלנו יסייע לזיהוי של הסיכונים האמיתיים הגלומים באספקת שירותי היישומים של הלקוחות הארגוניים".

כך, הסבירה הרוכשת, "לקוחות ארגוניים יוכלו לאבטח במהירות את תהליכי ה-DevOps שלהם, ולהטמיע בטבעיות היבטי אבטחת באפליקציות שלהם. פרבוטי משלבת את ההקשר העשיר והמפורט של היישום עצמו, עם היצע אבטחה קל לפריסה, המשתלב בצורה חלקה".

תקן הזהב בטכנולוגיה ליישומים ולהגנה על נתונים עבור ארגונים

ג'וליין בלנג'ר, מנכ"ל פרבוטי, אמר כי "אנו מאמינים כי השילוב של הפתרונות שלנו עם סל המוצרים של אימפרבה יאפשר לנו ליצור במשותף את תקן הזהב בטכנולוגיה ליישומים ולהגנה על נתונים עבור ארגונים, בכל מקום".

לדבריו, "הרכישה תאיץ את יכולת ההגעה שלנו ללקוחות ארגוניים. היא תסייע ללקוחות להבין טוב יותר את המתקפות ולהגיב עליהן, על ידי חיבור פיירוולים ליישומי ווב, אינטרנט, יישומים להגנה בזמן ההרצה שלהם, וניטור הפעילות בשכבת בסיסי הנתונים".

"המוצר שלנו, Autonomous Application Protection – AAP, משמש כסוג של רקמה המחברת יחדיו את הרשת ואת הנתונים. המוצר לא רק מזהה וחוסם התקפות אלא גם מציע תובנות לגבי מה שקורה ברמת הקוד, היה ממוקד, מה שמאפשר לארגונים לתעדף את תוכניות ניהול הפגיעות שלהם – תוך התבססות על הטלמטריה של המתקפה הנוכחית", הוסיף.

אימפרבה הישראלית נוסדה ב-2002 על ידי שלמה קרמר, עמיחי שולמן ומיקי בודאי. קרמר הוא יזם היי-טק סדרתי ואנג'ל ישראלי המתמחה באבטחת מידע וסייבר. הוא ממייסדי צ'ק פוינט (Check Point). בודאי הקים ועמד בראש טראסטיר (Trusteer), שנרכשה במאות מיליוני דולרים ב-2013 על ידי יבמ (IBM). ב-2011 אימפרבה הונפקה בבורסת ניו יורק. היא סיימה את שנתה הכספית עם מחזור של 321 מיליון דולר ושווי שוק של 1.65 מיליארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים