ענקית הסייבר ברקודה נכנסת לשוק הישראלי

החברה חתמה על הסכם הפצה עם Cloudway ● השתיים יפעלו להגברת המודעות למוצרי ברקודה בארץ וכמו כן במטרה להרחיב את פעילות השותפים בישראל

הדר אשל ואורן סבג, מייסדי Cloudway. צילום: שירי פעמוני

ברקודה נטוורקס (Barracuda Networks), המתמחה בפיתוח ושיווק של פתרונות אבטחת מידע, גיבוי, אחסון ותשתיות, נכנסת בענק לשוק הישראלי.

החברה חתמה על הסכם הפצה בלעדי לשוק הישראלי עם Cloudway, המייצגת פתרונות אבטחת מידע עבור עסקים מבוססי ענן. השתיים יפעלו להגברת המודעות למוצרי ברקודה בארץ וכמו כן להרחיב את פעילות השותפים בישראל.

ברקודה מציעה פתרונות שנועדו לפתור את אתגרי ה-IT המרכזיים, ביעילות ובאופן חסכוני. מדובר בפתרונות סינון תוכן, פתרונות תקשורת והגשת תוכן, גיבויי מידע והגנה על נתונים והתאוששות מאסון.

ברקודה מפשטת את עולם ה-IT עם פתרונות ענן המאפשרים ללקוחות להגן על רשתות, יישומים והנתונים הרגישים שלהם בכל מקום. יותר מ-150 אלף ארגונים ברחבי העולם משתמשים בפתרונות החברה בחומרה ייעודית, תוכנה, תוכנה בענן וכן שירות ענן מלא ותצורות פריסה היברידית.

Cloudway תחזק פעילות קיימת במוצרי אבטחה ל-Office 365 ואירכוב דואר אלקטרוני ותחל בשיווק קווי מוצרים מובילים כגון Barracuda NG Firewall ,Web Application Firewall ופתרונות הענן Barracuda Essentials לאבטחה ואירכוב וגיבוי של דואר אלקטרוני.

מי לא צריך להגן על הרשת?

הסכם חדש זה מרחיב את פעילות השותפים הקיימת בישראל באמצעות שותפים כגון NewAge, שזיהו את הפוטנציאל של ברקודה לעסקים קטנים ובינוניים והחלו ביישום מוצרי הענקית בעשרות ארגונים בארץ.

לדברי הדר אשל, מנכ"ל Cloudway, "אנו שמחים מאוד על ההחלטה של ברקודה להשקיע בישראל. מדובר בשוק מאוד בוגר בתחום אבטחת המידע והלקוחות בחיפוש מתמיד אחרי פתרונות המשלבים מגוון, איכות ומחיר אטרקטיבי אשר יכול להתאים לארגונם".

"אנחנו בטוחים כי סלוגן החברה שאומר כי 'בברקודה יש לכל לקוח פתרון' הוא מאוד מתאים, שכן מי לא צריך להגן על הרשת? על הדואר האלקטרוני? על המידע הרגיש"?

אריק הדלנד, מנהל מכירות דרום EMEA בברקודה, אמר על השותפות כי "עם Cloudway, אנו שואפים לגידול מאוד משמעותי של הנראות של ברקודה בישראל כמו הרחבת ערוצי המכירה שלנו שיגדלו במהירות בארץ בשנה הבאה".

"אנו בטוחים כי לצוות Cloudway יש את היכולת, הארגון והתמיכה כדי לעזור לנו להגדיל הנוכחות של ברקודה בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים