ג'ון ברייס תקיים קורסים טכנולוגיים עם העדפה לבני העדה האתיופית

הסטודנטים שיתקבלו ילמדו מגוון נושאים בתחומי תחזוקת המחשבים האישיים ורשתות התקשורת ● הקורסים יהיו במימון מלא של המדינה

מוטי חדד, מנהל ג'ון ברייס הדרכה. צילום: יח"צ

ג'ון ברייס הדרכה, זרוע ההדרכה של מטריקס, תקיים שני קורסים עם העדפה לבני העדה האתיופית, במימון מלא של המדינה – כך נמסר מהחברה. הסטודנטים ילמדו מגוון נושאים בתחומי תחזוקת המחשבים האישיים ורשתות התקשורת.

מטרת הקורסים היא הענקת הכשרה טכנולוגית שתאפשר לתלמידים להשתלב בשוק התעסוקה במקצוע נדרש וטכנולוגי. כדי להשתלב בקורסים המדוברים, על המועמדים לקבל הפניה מלשכת התעסוקה, לעבור מבחן התאמה הבוחן ידע בסיסי במחשבים וכן לעבור ראיון בפני ועדת קבלה, שכוללת נציגים מלשכת התעסוקה, משרד הכלכלה וג'ון ברייס.

במסגרת שני הקורסים, המיועדים לעד 48 סטודנטים (24 בכל קורס), הם ילמדו כיצד לתחזק ולטפל במחשבים וברשתות תקשורת שונות. בין השיעורים ניתן למצוא מגוון נושאים כגון תחזוקת מחשב אישי; התקנה, הכרה וניהול תשתיות בשרתי Windows; מערכות הפעלה למחשב האישי; ניהול רשתות ותקשורת; התקנת רשתות ועוד. לאחר סיום הלימודים יקבלו הבוגרים תעודת גמר בתחום תחזוקת מחשבים אישיים ורשתות תקשורת, והסמכה לתואר Microsoft Certified Solutions Associate. כמו כן, מחלקת ההשמה של ג'ון ברייס תתמוך בבוגרים ותעזור להם במציאת עבודה – מבטיחה החברה.

בנוסף לשני הקורסים הללו תקיים ג'ון ברייס קורס מיוחד בתחום פיתוח האפליקציות המיועד לאקדמאים והנדסאים. גם הוא מיועד לבני העדה האתיופית ויהיה במימון מלא של המדינה.

מוטי חדד, מנהל ג'ון ברייס הדרכה, אמר כי "יש לנו את היכולת והניסיון לשלב בשוק הטכנולוגי מגוון רחב של אנשי מקצוע, כולל כאלה שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום. הקורסים יקנו לבוגרים ידע, ניסיון ויכולת פרקטית בתחזוקת מחשבים וטיפול ברשתות תקשורת, וכך הם יוכלו להשתלב במגוון רחב של משרות בארגונים וחברות, ולהרוויח את שכרם בכבוד".

"הקורסים האלה הם חלק ממסורת ארוכה של פעילות חינוכית והכשרה שג'ון ברייס ומטריקס מבצעות למען הקהילה. כרגע מתוכננים לצאת לפועל שני קורסים, אך במידת הצורך יהיה ניתן לפתוח קורסים נוספים", הוסיף.

תגובות

(11)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ארגונש

    מעניית מאוד. אומנם סיימתי ללמוד, אני טרום קבלת תואר אשמח מאוד אם תתנו לי הזדמנות ללמוד ( מוכנה כל לשלם סכו״ם סמלי בעורק הקורס)

  2. לאול (ליאור)

    אשמח לעוד פרטים , מעוניין לילמוד.

  3. יצחק

    אשמח לקבל עוד מידע על הקורס אם אפשר.

  4. רבקה טגניהו

    אני מעוניינת מאוד ,ואשמח לשמוע פרטים על הקורסים

  5. זוהר

    מעוניין מאוד להצטרף לקורס אם אפשר עוד פרטים אשמח מאוד.

  6. דוד פנתאיי

    מעניין מאוד אני ישמח לעוד פרטים בנושא

אירועים קרובים