"יעד השחקניות ב-IT – להתחדש כל הזמן"

"כל מי שעוסק בתחום מבין כי עלינו להתחדש כל הזמן - זו עבודתנו", כך אמר שי אוזון, מנכ''ל קבוצת One1

שי אוזון, מנכ''ל אברא. צילום: ניב קנטור

"אנו נמצאים בתעשייה שמה שמאפיין אותה הוא השינוי וקצב השינוי. לכן, היעד שלנו, ספקיות ה-IT והאינטגרטורים – הוא להיות מעודכן ולהתחדש כל הזמן", כך אמר שי אוזון, מנכ"ל קבוצת One1.

אוזון דיבר בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2017 של אנשים ומחשבים. הטקס נערך היום (א') באולם האירועים LAGO בראשון לציון. האירוע התקיים זו השנה ה-15 ברציפות והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. השתתפו בו מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המחשוב בארץ.

לדברי אוזון, "אנו נמצאים בעיצומה של מהפכה. אם בעבר הפרויקטים שהוגשו לתחרות היו פרויקטי IT קלאסיים, הרי שכיום הפרויקטים מכילים היבטים של חדשנות, פעילות בעולם הדיגיטל, מחשוב ענן וטכנולוגיות חדשות". אוזון סיים באומרו כי "כל מי שעוסק בתחום מבין כי עלינו להתחדש כל הזמן, זו עבודתנו".

עוזי נבון, מנכ''ל אורקל ישראל. צילום: ניב קנטור

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל. צילום: ניב קנטור

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל (Oracle) ישראל, אמר כי "תעשיית ההיי-טק היא התעשייה מספר אחת של ישראל בייצוא. החלפנו את התפוזים של ג'אפה. אנו גאים להיות שותפים לתעשייה הזו. זו תעשייה מרתקת: העולם עובר שינויים – ואנו מתאימים את עצמנו לשינויים הללו".

לפני ימים אחדים, אמר נבון, "נערך אצלנו מרתון טכנולוגי להצלת חיים. יוזמה משותפת של אורקל, עמותת אור ירוק ו-Ecomotion ויחידה 3060 מאגף המודיעין בצה"ל, הניבה תשעה מיזמי בטיחות בדרכים".

"המשתתפים עבדו 27 שעות ברציפות כדי לפתח כלים ויישומים חדשניים, שיוכלו לסייע להפוך את כבישי ישראל למקום קצת יותר בטוח לכולם. ההאקתון התמקד בפיתוח סביב שלושה אתגרים מרכזיים: אתגר עייפות בקרב נהגי רכב כבד; אתגר אופניים חשמליים; ואתגר היסח דעת – מציאת פתרון טכנולוגי למזעור השימוש הלא-בטיחותי בטלפונים חכמים בעת הנהיגה. התפיסה שאימץ ההאקתון – היא ניסיון למנוע תאונות ממקום חיובי".

נבון סיים באומרו כי "היה מרגש לראות את השילוב בין יזמים מוכשרים וחיילים צעירים עם יכולות פיתוח מהטובות בעולם שמתגייסים יחד לטובת מטרה כה חשובה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים