One1 תייצג את חברת האוטומציה הדיגיטלית CashWay בישראל

החברה הסינית מתמחה בפיתוח מערכות דיגיטליות לבנקים ותחנות שירות עצמי, שחיוניות להקמת סניפי בנק דיגיטליים

מימין: גנליין זאנג, מנהל בכיר לשיווק ומכירות ב-CashWay; בנימין גרוס, סמנכ"ל הפעילות הבנקאית של One1; ועדי שיין, מנהל חטיבת שילוב מערכות של החברה. צילום: יח"צ

One1 הודיעה היום (א') כי תייצג בישראל את חברת האוטומציה הדיגיטלית מסין CashWay, שתחל לפעול השנה מול מגזר הבנקאות בארץ.

CashWay החליטה באחרונה להיכנס לישראל וחתמה על הסכם בלעדיות עם One1. החברה הסינית מתמחה בפיתוח מערכות דיגיטליות לבנקים ותחנות שירות עצמי, שחיוניות להקמת סניפי בנק דיגיטליים.

ב-One1 אומרים כי הפעילות המשותפת של שתי החברות תיתן מענה לצרכי הבנקים בישראל במעבר לשירות דיגיטלי. על פי ההסכם בין החברות – שנחתם בביקורם בסין של מנהל חטיבת שילוב מערכות ב-One1, עדי שיין, וסמנכ"ל הפעילות הבנקאית, בנימין גרוס – הן יחלו לפעול יחד מול מגזר הבנקאות בישראל, וכן לבנות ראש גשר לקראת כניסה לשוק האירופי בעזרת הפעילות הישראלית. דירקטוריון CashWay אישר את ההסכם בישיבתו האחרונה לפני חופשת ראש השנה הסינית.

לדברי גנליין זאנג, מנהל בכיר לשיווק ומכירות ב-CashWay, "אנחנו רואים בישראל מרכז חדשנות טכנולוגית, בעיקר בתחום האוטומציה הבנקאית והטרנספורמציה הדיגיטלית. One1 מביאה עמה ניסיון והיכרות עם השווקים המקומי והעולמי. בנוסף לפעילות בשוק הישראלי, נבחן אפשרויות השקעה בחברות סטארט-אפ ישראליות בתחומי הבינה המלאכותית ועיבוד השפה הטבעית (NLP), וכן נבדוק אפשרויות לרכוש טכנולוגיה ישראלית שאותה ניישם במוצרים שלנו".

שיין ציין כי "One1 מסייעת לארגונים בכל מגזרי התעשייה לבצע טרנספורמציה דיגיטלית. בתחום הבנקאות, אנחנו רואים פוטנציאל רב בפעילות המשותפת עם CashWay, מאחר שהבנקים בישראל זקוקים לפתרונות טכנולוגיים מהסוג שהיא מפתחת, כדי לייעל את השירות ללקוחותיהם ולהוזיל את עלויות הסניפים בצורה משמעותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים