רוצים לעבוד במוסד? היכנסו לפייסבוק

ארגון הביון השיק עמוד ברשת החברתית בו הוא מציע משרות בתחומים שונים ● מהמוסד נמסר כי הוא "שוקד רבות בכדי למצוא את דרכי הגיוס היצירתיות ביותר"

המוסד

המוסד הודיע היום (ה') על צעד לא כל כך שגרתי לארגוני ביון: לפני ימים אחדים השיק הארגון עמוד פייסבוק (Facebook) שבו הוא מציע משרות למחפשי עבודה.

העמוד, שנקרא בפשטות "המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים – קריירה", מצטרף לאתר המוסד, שגם בו מוצעות משרות – בעברית, אנגלית, צרפתית, רוסית, ערבית ופרסית.

מהמוסד נמסר כי "פרסום התפקידים בפייסבוק יאפשר גיוס יעיל יותר, תוך נגישות לאוכלוסייה רחבה יותר, בכדי לגייס את המועמדים המתאימים ביותר".

הארגון מציע תפקידים בתחומי עשייה רבים, לרבות תפקידים ייעודיים מבצעים, תפקידי מודיעין, טכנולוגיה, סייבר, מחשוב, כלכלה ולוגיסטיקה. במודעות הגיוס של המוסד ניתן למצוא משרות המתאימות לסטודנטים, משרות למעוניינים לשרת בחו״ל, וכאלה המיועדות לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. המשרות מיועדות לנשים ולגברים כאחד.

עמוד הקריירה החדש של המוסד. צילום מסך

עמוד הקריירה החדש של המוסד. צילום מסך

על פי הארגון, "המוסד מתמודד בשנים האחרונות עם אתגרים הולכים וגוברים, ומצליח להתמודד עם אתגרים אלה בצורה יוצאת דופן, תוך חשיבה מחוץ לקופסה, שילוביות יכולות ארגוניות, יצירתיות ודבקות במשימה. הצלחת המשימות היא בעיקר זכות אנשיו האיכותיים הפועלים ללא לאות, בנחישות ונחרצות, מתוך חובה עמוקה להגן על העם והמדינה".

"בשנים האחרונות משקיע המוסד מאמצים רבים להנגיש את היצע התפקידים שלו לאוכלוסייה רחבה ככל הניתן", נמסר. "המוסד שוקד רבות בכדי למצוא את דרכי הגיוס היצירתיות ביותר, תוך מאמץ להגיע לקהלי היעד והמועמדים המתאימים ביותר לשירות בארגון".

כך, למשל, מציינים במוסד שרק ביום העצמאות האחרון השיק ארגון הביון את כתב החידה המסתורי, המהווה חלק מקמפיין הגיוס למחלקת הסייבר באגף הטכנולוגיה והסייבר שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים