"האתגר: שה-IT לא יהווה מחסום בהפיכת הארגון לדיגיטלי"

"המנמ''רים נמצאים כיום במצב בו הם לא יכולים להתמודד עם המורכבות הזו והם נדרשים להסתייע בשותף", כך אמר אדם פוזניאק, סגן נשיא בכיר לערוצים, קבוצת השירותים, Dimension Data

אדם פוזניאק, סגן נשיא בכיר לערוצים, קבוצת השירותים, Dimension Data. צילום: פלי הנמר

"לא משנה זהות המנמ"ר ויכולותיו, לא משנה באיזה מגזר תעשייה הוא פועל. המשותף לכולם הוא המורכבות של ה-IT שלהם, והאתגר הנילווה לכך: לפשט מורכבות זו. המנמ"רים נמצאים כיום במצב בו הם לא יכולים להתמודד עם המורכבות הזו והם נדרשים להסתייע בשותף", כך אמר אדם פוזניאק, סגן נשיא בכיר לערוצים, קבוצת השירותים, Dimension Data.

Dimension Data מיוצגת בישראל על ידי MedOne. בראיון לאנשים ומחשבים אמר פוזניאק כי "תעשיית ה-IT חוותה בשבע השנים האחרונות שינויים רבים, וגם קצב השינויים גדל. המענה לצורך בגמישות של ה-IT וביכולת גידול מהירה ומשתנה, הוא שותפות עם ספק אחד, גלובלי, שיסייע למנמ"ר באתגרים שלו בעולם החדש".

לדבריו, "הארגונים כיום פועלים בתצורה היברידית: ההתפתחויות הטכנולוגיות והמסע של ארגונים לעידן הדיגיטל, מחייבים אותם לפעול בצורה זו. האתגר הוא לתרגם נכון את היכולות של ה-IT כך שהוא לא יהווה מחסום בדרך של הארגון להפיכתו לדיגיטלי".

Dimension Data, אמר פוזניאק, מונה יותר מ-30 אלף עובדים ביותר מ-50 מדינות, כולל בישראל, ופרוסה בכל חמש היבשות. החברה, ציין, נרכשה לפני שש שנים על ידי ענקית הטלקו NTT, המונה כרבע מיליון עובדים. לדבריו, "יש לחברה עשרות עננים ציבוריים הפרוסים ברחבי העולם. אנו פועלים עם אקו-סיסטם רחב היקף, של 60 שותפים בעולם, המונה, בין השאר את VMware, סיסקו (Cisco), Dell-EMC, ו-F5. החברה משרתת 75% מחברות פורצ'ן 100 (Fortune 100) ו-60% מרשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500), ויש לה נוכחות בולטת בשווקים מתפתחים".

בארץ, ציין פוזניאק, "השותפים שלנו הם MedOne והפתרון שהם מפיצים בישראל, מאפשר ניהול של תשתיות מחשב של ארגונים בדטה סנטרים, ושילובם בתצורות שונות של הענן הציבורי – תוך הלימה לרגולציות המקומיות והבינלאומיות".

שירותים מבוססי ענן

לפני ארבע שנים, אמר פוזניאק, "בנינו תוכנית לשותפים שלנו, OneCloud. זו מאפשרת להם לספק ללקוחות הארגוניים שירותים מבוססי ענן בצורה מהירה וחלקה. השירותים בענן כוללים, בין השאר: תשתיות כשירות, IaaS, ופלטפורמה כשירות, PaaS. אנו מציעים פלטפורמת ענן אמינה ומנוהלת, MCP (ר"ת Managed Cloud Platform). על גבה אנו מספקים שירותים מנוהלים שונים, דוגמת דואר אלקטרוני, טיפול ב-Big Data וניתוח צופה פני עתיד, Analytics, אבטחת מידע לאפליקציות כשירות, DevOps ועוד. פלטפורמת השירותים המנוהלים שלנו מותאמת לכל הסביבות: רישוי מסורתי, ענן פרטי, ציבורי והיברידי".

השוק הישראלי, ציין פוזניאק, "הוא מתקדם טכנולוגית ומאתגר אותנו בשל הדרישה לרמות גבוהות של פתרונות ללקוחות הארגוניים. יש לנו מחויבות לשוק המקומי ואני מאמין ומצפה כי MedOne יגדילו את היקף הפעילות שלנו פה – תוך תמיכה שלנו בהם ובלקוחותיהם".

הענן הציבורי, סיכם פוזניאק, "יאיץ את המעבר של הארגונים לעידן הדיגיטלי ויאפשר להם להשתחרר מהעיסוק ההולך וגובר בתשתיות".

ליאור רוזנטל, סמנכ''ל פיתוח עסקי, MedOne. צילום: פלי הנמר

ליאור רוזנטל, סמנכ"ל פיתוח עסקי, MedOne. צילום: פלי הנמר

ליאור רוזנטל, סמנכ"ל פיתוח עסקי, MedOne, אמר כי "יש לנו היכרות מעמיקה עם שוק ארגוני האנטרפרייז בארץ, חלק ניכר מהם מתארחים אצלנו. אנו צומחים מדי חודש, ונפגשנו עם אנשי Dimension Data, על מנת לבחון הזדמנויות עסקיות נוספות".

לדבריו, "אנו פועלים בכל מגזרי התעשייה, ובכוונתנו להתמודד על המכרזים הגדולים במשק, בין השאר במגזר הממשלתי והביטחוני. אנו מציגים את רמת השירות, SLA, הגבוהה ביותר לשירות בענן, של '5 תשיעיות', 99.999%".

"הענן שלנו מתבסס על שני אתרים בארץ, תוך הלימה לרגולציות בתחום. הפתרון שלנו כולל פורטל לשימוש עצמי, המאפשר הקצאת משאבים בארץ ובעוד מדינות בעולם. קשרנו עם Dimension Data קשר של שותפות אסטרטגית, והיא מניבה כבר פירות. אני מאמין שהיא תביא להמשך הצמיחה שלנו. הפתרון שאימצנו במסגרת השותפות עם Dimension Data מציב עובדה ברורה, שלפיה יש ענן ציבורי אמיתי בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים