NessPRO תשווק את פלטפורמת VictorOps בישראל

הפלטפורמה מספקת לאנשי ה-DevOps התראות וסביבה וירטואלית שבה הם יכולים להתכונן, להגיב ולהתאושש מכל אירוע ללא קשר למיקום או להתקן ספציפי

VictorOps

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, החלה לייצג בישראל את VictorOps – חברה אמריקנית שפיתחה פלטפורמת ניהול אירועים בזמן אמת עבור אנשי ה-DevOps וה- Services בארגון.

הפלטפורמה מספקת לאנשי ה-DevOps התראות וסביבה וירטואלית שבה הם יכולים להתכונן, להגיב ולהתאושש מכל אירוע ללא קשר למיקום או להתקן ספציפי. ב-2016  נבחרה VictorOps על ידי גרטנר (Gartner) כ-Cool Vendor בתחום ה-DevOps.

הפלטפורמה של VictorOps משתלבת עם מערכות ניטור ארגוניות ו-"מעכלת" מידע על מנת לנתב בצורה חכמה אירועים הדורשים פעולה מסוימת אל הצוותים הנכונים כדי שיוכלו להגיב בזמן אמת (באמצעות SMS, דוא"ל או שיחת טלפון). במהלך תקלה, צוותים יכולים לפתור בעיות באמצעות צ'אט מקומי או שילוב דו-כיווני עם Slack ו- HipChat.

לייעל משמעותית את ה-Time to Market

התראות נכנסות יכולות להיות מקושרות באמצעות לינקים לתיעוד ב-Wikis ,runbooks וגרפים פנימיים, או קישורים לדו"חות רטרוספקטיביים קודמים. הדו"חות, הנוצרים בקלות בתוך פלטפורמת VictorOps מבטיחים שהצוותים יכולים ללמוד מכל אירוע.

"פלטפורמת VictorOps, המיועדת לאנשי ה-DevOps בארגון, חוסכת זמן רב בתהליך הפיתוח ומשלבת יחדיו התראות, נתונים ויכולת תיקון", אמר רמי איזנברג, מנהל תחום מערכות מרכזיות ב-NessPRO.

לדבריו, "הפלטפורמה מסייעת להפריד את הדברים החשובים מרעשי הרקע,  לדווח על התראות יחד עם פתרונות אפשריים ולנתב בצורה חכמה אירועים לחברי צוות ספציפיים על סמך התוכן שבתוך ההתראה עצמה".

פלטפורמת VictorOps מספקת בקרה ותובנה לאורך כל מחזור החיים של האירוע באמצעות שילוב של inputs חכמים ו-outputs לפעולה. הפלטפורמה מפחיתה התראות מיותרות, מספקת פתרונות תיקון לצד התראות, ומספקת נראות ותיעוד של כל התקשורת והפעולות שהתרחשו במהלך האירוע.

בנוסף, באמצעות שימוש ב-webhooks, פלטפורמת VictorOps יכולה לשלוח נתונים לכלים אחרים בזמן אמת, דבר המאפשר למשתמשים לעשות פעולות רבות, החל מתיקון אוטומטי של בעיות סטנדרטיות ועד להתאמה אישית של לוחות מחוונים (dashboards).

VictorOps מצמצמת דרמטית את זמן פתרון הבעיות, מונעת הפרעות מיותרות, "מכריחה" את הארגון לעבוד בצורה מתודולוגית הרבה יותר מסודרת ובכך מייעלת משמעותית את ה-Time to Market.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים