סמסונג השיקה את ה-Galaxy Note 8

באירוע שהתקיים אמש בניו יורק זכה המכשיר לחשיפה במסגרת הצגת סדרת הדגל השנייה של החברה הדרום קוריאנית השנה ● החידושים הגדולים - מסך ענק ללא שוליים ומצלמה כפולה

סמסונג. צילום אילוסטרציה: BigStock

לפני שנה בדיוק חוותה חברת סמסונג (Samsung) עם ה-Galaxy Note 7 מתוצרתה משבר שאיים לחסל את המוניטין שלה בשוק יצרניות הסמארטפונים, אבל אמש (ד') היא הפגינה התאוששות מרשימה כשהשיקה בניו יורק את ה-Galaxy Note 8, הטלפון הנייד החכם מבוסס האנדרואיד המתקדם והחדש שלה.

הפרטים הטכניים של ה-Galaxy Note 8 החדש הודלפו לאיוון בלאס מה-VentureBeat בחודש שעבר, וחשפו כבר אז שהסמארטפון עומד להיות גדול יותר ויצויד בסוללה קטנה יותר מזו המתפוצצת של ה-Galaxy Note 7, שהביאה להסרת המכשיר מהמדפים בשנה שעברה. הדליפה העידה על כך שהטלפון יציג צג SuperAMOLED בגודל 6.3 אינץ' עם רזולוציית 1440 עד 2960 פיקסלים, שהוא ישתמש במעבד Snapdragon 835 של קוואלקום (Qualcomm), ושיהיה בעל אחסון פנימי בנפח 64 ג'יגה ביט (GB). בנוסף יכיל המכשיר חריץ הרחבה ל-microSD.

באירוע ההשקה נחשפו גם יכולות נוספות של המכשיר החדיש, כמו למשל תכונת זיהוי קשתית העין ופני המשתמש לצורכי אבטחה, עמידות למים ואבק בתקן IP68, יכולת טעינה אלחוטית, הוא מגיע עם העוזר החכם של סמסונג המכונה Bixby ועם הגדג'ט הנלווה המלהיב – ה-S Pen שהחברה מבטיחה ששוכלל עוד יותר כעת. המכשיר ישווק בצבעים שחור, זהב מייפל, אפור סחלב וכחול ים.

מצטערים על ה-Note 7 – החברה הפיקה לקחים

אמש באירוע לא התחמק די. ג'יי קו, נשיא עסקי התקשורת הניידים של החברה הדרום קוריאנית, מלהזכיר את הפיאסקו של ה-Galaxy Note 7, שהיצור שלו נעצר חודשיים בלבד לאחר השקתו בגלל הסכנה הבטיחותית להתלקחות. קו הביע צער על הדברים והדגיש את השיפורים הרבים שביצעה החברה במכשיר ה-Note 8 לנוכח הניסיון הכאוב שחוותה עם אחיו הצעיר. הוא אף הודה לקהילת Note העולמית על כל שלמרות אירועי העבר, אנשיה נשארו נאמנים למותג.

סמסונג אמנם השיבה אליה כבר חלק מהאמון של הצרכנים עם מודל S8 של מכשיר הגלקסי שלה, אשר יצא ב-21 באפריל והגיע למיליון מכירות בדרום קוריאה במהירות כפולה מכל המודלים הקודמים לו, לפי דיווח של הפייננשל טיימס (The Financial Times), אך עם זאת, המכירות של מכשירי החברה בחו"ל הצליחו פחות. כעת מקווה סמסונג לבטח כי ה-Galaxy Note החדש שלה יביא אליה חוויות טובות יותר מאשר אלו שסיפק ה-Note האחרון, ושיחד איתן יגיעו שיקום מלא לחברה כמו גם רווחים נאים.

התחלת מכירות המכשיר העולמיות צפויה ב-15 בספטמבר, ובישראל רק 10 ימים לאחר מכן. מחירו בשוק הישראלי טרם פורסם, אבל כבר ידוע כי בעולם הוא יימכר ב-1,000 דולרים.

רשת חנויות סאני, היבואנית הרשמית של מוצרי סמסונג בישראל, הכריזה על פתיחת ההרשמה להזמנה המוקדמת של Galaxy Note 8 ותעניק הטבה ייחודית בשווי 699 שקלים ל-2,000 הנרשמים הראשונים – ערכת אביזרים יוקרתית הכוללת: מעמד טעינה אלחוטי מהיר ומטען רכב מהיר של סמסונג, כרטיס זיכרון 128GB וכיסוי אחורי (הכלול בערכת המכשיר).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים