סמסונג תעביר הופעה של קולדפליי בשידור חי במציאות מדומה

ביום ו' הקרוב תחבור הענקית הדרום קוריאנית אל Live Nation ותעשה שימוש ב-Samsung Gear VR כדי שמעריצים בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם יוכלו לצפות בשידור מציאות מדומה חי מהופעת הלהקה הבריטית בארה"ב

קולדפליי. צילום יח"צ

סוף השבוע הקרוב טומן בחובו אטרקציה טכנולוגית מתקדמת לאוהבי המוזיקה של להקת קולדפליי (Coldplay) הופעת "A Head Full of Dreams Tour" של הלהקה, שתתקיים בארה"ב, תועבר באמצעות Samsung Gear VR.

חברת סמסונג (Samsung) חוברת ל-Live Nation ותשדר לראשונה אי-פעם בטכנולוגיית מציאות מדומה הופעה מלאה של להקת קולדפליי, שתתקיים באצטדיון Soldier בשיקגו, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי של הלהקה.

מעריצי קולדפליי בכל רחבי העולם יזכו ב"כרטיסי שורה ראשונה" להופעה, ויחוו את הביצועים המחשמלים של הלהקה מנקודת מבט וירטואלית חדשה לחלוטין. השידור החי יהיה זמין במכשירי Samsung Gear VR המופעלים על ידי Oculus באמצעות שירות המציאות המדומה של סמסונג ביום ו' הקרוב, החל בשעה 04:30 לפנות בוקר לפי שעון ישראל.

מיכאל שמייר, סגן נשיא לתוכן ושירותים בסמסונג אמריקה אמר כי "באמצעות חומרת ה-VR המובילה שלנו ופלטפורמת האקו-סיסטם, אנו שמחים להציע לבעלי Samsung Gear VR גישה לחוויית בידור וירטואלית כוללת ומקיפה בשידור חי. באמצעות שיתוף הפעולה עם Live Nation וקולדפליי, מעריצים בכל רחבי העולם אשר בבעלותם Gear VR יוכלו להתחבר להופעה חיה ולחוות את האנרגיות של המופע כפי שלא חוו מעולם".

משתמשי קסדות Gear VR ביותר מ-50 מדינות יוכלו לחוות את הקסם של ההופעה – החל מהפירוטכניקה המרהיבה, ועד לאורות הלייזר ותפאורת הבמה, וכלה במוזיקה של הלהקה הפופולרית – והכל ללא עלות נוספת.

בכדי להתחבר לשידור יזדקקו לקוחות סמסונג לקסדת Gear VR ולסמארטפון תואם מתוצרת סמסונג, ואז יוכלו לנווט לשירות ה-VR של סמסונג. הקונצרט יהיה זמין בשידור חוזר גם באפליקציית סמסונג VR, לזמן מוגבל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים