דיווח: טיים וורנר תשקיע 100 מיליון דולר בהפקת תכנים לסנאפצ'ט

במהלך השנתיים הקרובות יפיק קונגלומרט התקשורת והבידור השלישי בגודלו בעולם 10 תכניות מקור בעבור סנאפ, החברה שבבעלותה הרשת החברתית סנאפצ'ט, במיוחד בעבור דור ה-Y שצורך את התרבות שלו דרך הניידים

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

טיים וורנר (Time Warner) תשקיע 100 מיליון דולר בהפקת תכניות מקור בסגנון טלוויזיוני בעבור סנאפ (Snap). החוזה בין החברות נחתם לשנתיים הקרובות, ונועד לספק דחיפה של ענקית המדיה לצורך הגעה לקהלים צעירים ברשת החברתית, כך דיווח בלומברג (bloomberg) על פי מקור המיודע לפרטים.

במסגרת העסקה תייצר טיים וורנר בעבור הרשת החברתית סנאפצ'ט (Snapchat) תכנים במגוון ז'אנרים, כולל דרמות, קומדיות וחומרים תיעודיים, כך על פי הצהרה של שתי החברות. לפי הדיווחים – הקומיקאיות אלן דג'נרס וסמנתה בי עומדות אף הן להשתתף בתכניות.

חברות שיושבות מתחת לכנפיה הרחבות של טיים וורנר – ביניהן HBO, טרנר (Turner) והאחים וורנר (Warner Bros) – ישקיעו גם בפרסום בסנאפצ'ט.

שלוש תכניות ביום בסנאפצ'ט

השותפות תסייע להגדיל את מספר התכניות שעולות בסנאפצ'ט – ושאורכן בין שלוש לחמש דקות – לשלוש ביום במקום רק האחת בלבד המשודרת בה כיום.

בסופו של דבר טיים וורנר תפיק כ-10 תכניות בשנה, כך על פי המקור למידע, שביקש לא להיות מזוהה. האחים וורנר צפויה לשווק את הסרטים הקרובים שלה בסנאפצ'ט במסגרת העסקה, כשההכנסות ממודעות שנמכרו במהלך התכניות שבהפקתה יחולקו שווה בשווה עם סנאפ.

בעבור טיים וורנר, יוביל ההסכם עם סנאפ לחשיפה של תכניותיה בפני קהלים גדולים יותר וחדשים, שצורכים את מרבית התכנים שלהם בערוצים המקוונים, כך הסביר גארי גינסברג, דובר טיים וורנר, בהצהרה לתקשורת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים