פלישת הבוטים בסקייפ ממשיכה – עכשיו בצ'ט קבוצתי

הענקית מרדמונד ממשיכה לפתח את נישת הבוטים שלה, ומאפשרת עכשיו למפתחים לבנות משחק טריוויה בצ'ט על ידי שילוב בוט מומחה לתחום, ובכלל לשלבם בשלל פעולות לטובת עזרה למשתמשים

צנזורה סינית. סקייפ

בסוף השבוע הודיעה מיקרוסופט (Microsoft) כי הוציאה עדכונים ליכולות הבוט בסקייפ (Skype) שמאפשרים לשחקני טריוויה דיגיטליים ולמשתתפים אוטומטיים אחרים להצטרף לשיחות טקסט קבוצתיות לצורך משחק משותף.

מפתחים שישתמשו בתכונה החדשה יוכלו לפתוח שיחות רובוטיות לקבוצות של חברים ועמיתים לעבודה, בדומה למה ש-Slack מציע כיום. סקייפ תומך כבר עכשיו בכרטיסים ויזואליים המאפשרים למשתמשים לראות תמונות, קבלות ועוד, בדומה למה שפייסבוק (Facebook) מציע למפתחי בוט דרך כלי ה-Messenger.

קידום שיחות כפלטפורמת מחשוב

כל החידושים הללו הם חלק מהדחיפה של מיקרוסופט לצורך קידום שיחות כפלטפורמת מחשוב. מנכ"ל החברה, סאטיה נאדלה, שטח את החזון הזה בכנס Build של הענקית, שהתקיים בחודש מרץ האחרון. נאדלה תיאר עתיד שבו עוזרים אינטליגנטיים, כמו העוזרת האישית Cortana, יעבדו עם בוטים שנועדו למטרה מיוחדת בכדי לסייע לבני האדם לבצע משימות כמו הזמנות לבתי מלון או הזמנות טיסות ועוד.

מפתחים שבונים את הבוט בסקייפ יכולים עכשיו גם לאפשר למשתמשים להיכנס לתוך שירות – כמו תכנית נאמנות במלון – באופן שיקל עליהם לשמור על אינטראקציה עם העסק מבלי שיצטרכו לשוב ולבצע כניסה לשירות בתכיפות.

לארח את פלישת הבוטים החדשה

חדשות סקייפ הספציפיות מגיעות לצד עדכונים ל-Bot Framework של מיקרוסופט – סט של כלי פיתוח שמקל על אנשים ליצור בוטי שיחה בעבור סקייפ ושירותים אחרים. יכולת השילוב של ה-Bot Framework עם סקייפ משופרת עכשיו, כך שמפתחים יכולים באופן אוטומטי להגדיר לבוטים שנוצרו עם הפלטפורמה לעבוד על סקייפ, במקום שיצטרכו להעתיק את נתוני התצורה.

בנוסף, Bot Framework תומך בבקרות חדשות בעבור מפתחים, לכן קל יותר לבוטים שלהם לשלוח הודעות הכוללות אלמנטים לחיצים, כמו קלפי קרוסלות. זה חשוב, כיוון שיותר שירותי הודעות מאפשרים לבוטים לשלב את האלמנטים העשירים הללו, אשר יקלו על אנשים לתקשר איתם.

חברות טכנולוגיה בכל מקום נוטלות חלק במירוץ החימוש המסיבי בבוטים. טלגרם (Telegram) פייסבוק, Slack, גוגל (Google) ושורה של חברות אחרות, כולן רוצות לארח את פלישת הבוטים החדשה, מאחר שהיא יכולה לשים אותן בעמדה משתלמת, בדומה לזו שבה ניצבות בעלות חנויות אפליקציה לנייד כיום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים