האקרים מציעים שירותי פריצה לדואר אלקטרוני של תאגידים ב-500 דולר בלבד

שביעות רצון הלקוחות ואושרם ממשיכים להוות מקור להתעסקות רבה בעבור ההאקרים, שמחפשים דרך לספק לא רק את הדטה אלא גם את שירות הלקוחות הטוב ביותר לשוכריהם

גישה למייל - גם לאחר המוות. אילוסטרציה: BigStock

רוצים לקרוא דואר אלקטרוני של יריבות עסקיות? חברה בבעלות דל (Dell) אומרת שמפעילי שירותי פריצה לאימיילים ארגוניים מספקים שירות ייעודי לצורך כך, והם עושים זאת בעבור 500 דולר בלבד.

מקרה ספציפי שמוזכר בו המחיר הנמוך במיוחד, הוא זה המוצע על ידי האקר מוכשר בפורום פשע קיברנטי פופולרי, ומפורט כחלק מ'עבודות אבטחה' (Secure Works). ההאקר המדובר גובה עוד פחות בעבור פשיטה על חשבון דואר אישי וחשבונות מדיה חברתיים של משתמשים ב-Gmail, פייסבוק (Facebook), יאהו (Yahoo) ו-Hotmail. פריצה אל חשבונות פרטיים בשירותים אלו עולה רק כ-129 דולר.

לצרכנים פוטנציאליים מוסבר כיצד פעולתו של ההאקר אינה כרוכה בשינוי ססמאות, והם גם זוכים להסבר איך לא יזוהו לעולם על ידי הקורבנות, כל זה כחלק מהתמקדות בלקוח, טוענים חוקרי דל. "ההאקרים מרחיבים את שעות העבודה שלהם, והם משתמשים בערבים אשר מבטיחים את חילופי הנתונים והתשלום שמתרחשים באופן הוגן למדי על ידי כך שהאדם הנוסף מחזיק, בעבור שני הצדדים ובתמורה לתשלום קטן, את הכסף ואת המוצר בטרם העברתם ליעדיהם", כתבו החוקרים בדו"ח.

האפשרויות נרחבות מאוד

קשה להאמין, אבל לפי החוקרים, שביעות רצון הלקוחות ואושרם ממשיכים להוות מקור להתעסקות רבה בעבור ההאקרים, שמחפשים דרך לספק לא רק את הדטה אלא גם את שירות הלקוחות הטוב ביותר לשוכריהם.

הוצאת קרביהם של עסקים רוסים היא פעולה שבה ההאקרים "שכירי החרב" משקיעים את המאמץ הגדול ביותר. זהו ממצא מפתיע בהתחשב בנטייה של פושעי הסייבר ממזרח אירופה להימנע מהתעסקות "באש" המקומית. אבל מי שיעשה עסקים עם האקרים במזרח אירופה יגלה כי הפושעים הרוסים ימכרו את כל האישורים המשויכים לחשבונות הבנק של העסק, כולל two factor tokens, נתוני מס, הסכמי חכירה מקוריים ואפילו את הדרכון של מנהל הכספים הראשי.

"מומחי האבטחה שלנו מעולם לא ראו תיק עסקי מלא של כל חברה שהיא נמכר, ולא כל שכן לארגונים רוסים", אומרים החוקרים, אך מציינים כי "האפשרויות (לניצול המידע) הן נרחבות מאוד".

אגב, אם אתם מוצאים את עצמכם מתעניינים בשכירת שירותיהם של האקרים, מוטב שתתמקדו בפריצה למיילים, שכן שירותי האקינג לכרטיסי אשראי לטעמים שונים ומשונים, מסופקים בתמורה לתעריפים אחרים לחלוטין שיכולים גם לטפס עד לכמה עשרות אלפי דולרים.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים