אחרי המהומה: מנכ"ל אורנג' העולמית מבקר בישראל – ומתנצל

סטפן רישאר נענה להזמנתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להתנצל פנים מול פנים ● לא ברור האם הוא ייפגש עם בכירי פרטנר

מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישאר, בביקורו בישראל. צילום: דניאל בר-און

בא להתנצל פנים מול פנים: מנכ"ל אורנג' (Orange) העולמית, סטפן רישאר, נחת היום (ה') בישראל, לאחר שנענה לקריאתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבוא ולהתנצל בארץ. עם נחיתתו הוא אמר כי הוא "שמח על ההזדמנות להבהיר את מחויבותה של קבוצת אורנג' לישראל".

רישאר ביקר היום בחממת הסטארט-אפים בתחום התקשורת שמפעילה אורנג' העולמית בישראל. במסגרת ביקורו הוא צפוי להיפגש עם נתניהו ועם נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס. כמו כן, הוא יקיים כינוס עם עובדי חברת ההיי-טק הישראלית Viaccess Orca, שנרכשה על ידי אורנג' העולמית.

התבטאויותיו של רישאר בתחילת החודש במצרים עוררו סערה וכעס בישראל ובפרטנר, שרכשה מאורנג' העולמית את השימוש במותג. רישאר ביקש להסביר את התבטאויותיו בפני שגריר ישראל בצרפת, אך נתניהו הורה לאנשי משרד החוץ להשיב לו כי "את ההסברים הוא מוזמן לבוא ולתת בישראל".

בתחילת השבוע הודיעה הנהלת אורנג' העולמית כי המנכ"ל שלה אכן יגיע לישראל, "כדי לספק הבהרות לאי ההבנות שנתגלעו באחרונה, ליישר את ההדורים ולאשר מחדש את מחויבויותיה של החברה", כפי שאמר הדובר.

לאחר התבטאויותיו במצרים ניסה המנכ"ל הצרפתי לתת הסברים לדבריו, אולם הם לא הרגיעו את בכירי פרטנר בישראל, שאמרו כי "הצהרותיו האחרונות הן לא יותר מאשר מסך עשן, שמטרתו להטות את דעת הקהל בישראל ובעולם. אמירותיו הפוגעניות, התנצלויותיו וניסוחיו המעורפלים והמתחמקים ממשיכים לגרום נזק עצום למותג אורנג' בישראל ופוגעים באזרחי המדינה".

"אנחנו דורשים דו-שיח ישיר עם מנכ"ל החברה הצרפתית, שעד היום מתחמק מהידברות ישירה עם החברה", ציינו אז. לא ברור האם רישאר ייפגש במהלך ביקורו בישראל עם בכירי פרטנר – הנושא לא צוין בהודעה על הביקור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים