ג'ונתן דוידסון, ג'וניפר: "ארגונים נדרשים לשנות מהותית את עבודת רשתות התקשורת שלהם"

"עליהם לעשות זאת לטובת יעילות התפעול, הפיכת הרשת לירוקה יותר וצמצום כמות ציודי התקשורת", אמר דוידסון, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת קמפוס ועסקי הדטה סנטר בג'וניפר העולמית ● לדבריו, המגמות המרכזיות בעולם ה-ICT הן הפיכת העולם לנייד והמעבר למיחשוב ענן

"אנחנו מצויים בפתחו של עידן חדש, של עולם בו המיחשוב הנייד שולט, הקישוריות חובקת כל ותעבורת הנתונים גדלה ללא הרף. בעולם שכזה, ארגונים נדרשים לשנות באופן מהותי את האופן בו רשתות התקשורת שלהם עובדות, לטובת יעילות התפעול, הפיכת הרשת לירוקה יותר וצמצום כמות ציודי התקשורת", כך אמר ג'ונתן דוידסון, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת קמפוס ועסקי הדטה סנטר בג'וניפר (Juniper Networks) העולמית.

דוידסון היה דובר המפתח בכנס לקוחות שערכה החברה היום (ג') באולם האירועים סטוקו בהדר יוסף, תל אביב, בהשתתפות לקוחות החברה. האירוע הופק על ידי אנשים ומחשבים.

בדבריו תיאר דוידסון שתי מגמות בעולם ה-ICT: האחת היא הפיכת העולם לנייד והקישוריות כמרכיב עיקרי בו. "ב-2010 עלה מספר הטלפונים החכמים על זה של המחשבים הנייחים. ב-2006 עמד מספר רכיבי המיחשוב הניידים המקושרים לאינטרנט על מיליארד, כעת הוא עומד על חמישה מיליארד וב-2014 הוא יעמוד על 14 מיליארד", ציין. "המגמה הזו משפיעה באופן משמעותי על האופן בו רשתות התקשורת עובדות, כיוון שעליהן לשנע הרבה יותר מידע על גבי הרבה יותר יישומים ארגוניים ליותר רכיבי מיחשוב נייד".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

מגמה נוספת בעלת השפעה על הדטה סנטר הארגוני אותה ציין דוידסון היא המעבר למיחשוב ענן. הוא ציטט את חברות המחקר שמצאו שבעוד שב-2009 עמד היקפו הכספי של התחום על 59 מיליארד דולרים, ב-2014 הוא צפוי להגיע ל-148 מיליארד.

על ג'וניפר אמר דוידסון, כי "ייחודה הוא בכך שהיא שינתה את האופן בו הלקוחות מטמיעים פתרונות תקשורת וגרמה לפישוט הארכיטקטורה של התקשורת הארגונית. זאת, בשל המעבר ממבנה של שלוש שכבות לשכבת תקשורת אחת, אחודה ומנוהלת, הכוללת מתגי ליבה ונתבים. ייחוד נוסף הוא בכך שג'וניפר מוסיפה בלא הרף 'חוכמה' לחומרת התקשורת, באמצעות פתרונות תוכנה. כמו כן, אנחנו מספקים עטיפה כוללת של רשת התקשורת בפתרונות אבטחת מידע ובקרת גישה, על מנת שהמידע הארגוני יהיה מאובטח לכל דרכו. אנחנו מספקים בתחום התקשורת איחוד שכבות, ניהול פשוט ואחוד של ישות לוגית אחת ומערך אבטחה רב שכבתי. יש לג'וניפר את פתרונות התקשורת החדשניים ביותר עבור הדטה סנטר – פתרונות המביאים לכינוס כל שכבות התקשורת בדטה סנטר לשכבה אחת עם מערכת הפעלה אחודה, לטובת עבודה של הארגון בתצורת מיחשוב ענן".

"בתחום אבטחת המידע, יש לנו פתרונות חדשניים לאבטחת חוות שרתים ומעקב אחר חדירות", הוסיף. "הפתרונות מבוססים על רכישת חברת אבטחת המידע האמריקנית מיקונוס (Mykonos). בנוסף, ג'וניפר מספקת אבטחת המידע לחוות השרתים, עם פיירוול לסביבות וירטואליות, שבא בעקבות רכישת הסטארט-אפ הישראלי Altor. על בסיסה הוקם בישראל מרכז מו"פ".

לסיכום, אמר דוידסון, "אנחנו מספקים ללקוחות הארגוניים מערכת הפעלה אחידה, שכוללת את מוצרי אבטחת המידע, התקשורת והניהול. בנוסף, ג'וניפר מביאה לצמצום משמעותי במספר השכבות הרב של ציוד התקשורת ואבטחת המידע, בכך שמאחדים פונקציות רשתיות ופונקציות אבטחת מידע. הפתרונות האחודים מביאים לחסכון משמעותי בעלויות, ללא פשרה טכנולוגית או אבטחתית. כך מתקבל פתרון כולל המביא לצמצום עלויות, ייעול התפעול, הפחתת כמות ציוד התקשורת והפיכת הרשת לירוקה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים