דיווחים: המנהלים הבכירים של אפל וסמסונג לא הגיעו להסכמה על שווי הפטנטים

מנכ"ל אפל, טים קוק, ומנהלים בכירים בסמסונג לא הצליחו להגיע להסכמה על שווי הפטנטים של החברות בפגישה שנערכה ביניהם בשבוע שעבר ● מטרת הפגישה הייתה ניסיון להשיג הסכם פשרה לפני תחילת המשפט בארצות הברית ● אפל סירבה לאשר את דבר קיום הפגישה וסמסונג סירבה למסור פרטים עליה

המנהלים של אפל (Apple) וסמסונג (Samsung), שנפגשו בשבוע שעבר, לא הצליחו להגיע להסכמה ביניהם על שווי הפטנטים של החברות. הפגישה נערכה במסגרת המאבקים המשפטיים שמנהלות שתי היצרניות המובילות בשווקי הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח זו מול זו במדינות רבות, בהם הן מאשימות זו את זו בהפרת זכויות בקניין רוחני. המשפט בארצות הברית אמור להיפתח ב-30 ביולי, בבית המשפט הפדראלי בסן חוזה שבקליפורניה.

בפגישה שנערכה ביום ב' בשבוע שעבר באזור סן פרנסיסקו, במסגרת ניסיונות הגישור, השתתפו מנכ"ל אפל, טים קוק, סגן יושב ראש סמסונג, צ'וי גי-סונג, ומנהל החטיבה הסלולרית שלה, שין ג'ונג-קיון. על דבר הפגישה מסרו מספר מקורות יודעי דבר שביקשו לשמור על עילום שם משום שאינם מוסמכים לשוחח עם עיתונאים.

פגישת הגישור נערכה בהוראת בית המשפט, ועל פי המקורות, נוכח כשלון הפגישה סביר להניח שלא ניתן יהיה להגיע להסכם פשרה לפני פתיחת המשפט בקליפורניה.

באפל סירבו למסור תגובה. דובר סמסונג סירב לספק פרטים על מגעים כלשהם וציין, כי "מדובר בסוגיה שקשורה להליכים משפטיים שנמצאים עדיין בעיצומם".

זו הייתה לפחות הפגישה השנייה בין המנהלים הבכירים של אפל וסמסונג. גם פגישה קודמת, שנערכה בחודש מאי, לא הניבה תוצאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים