שירות iWork.com של אפל ייסגר בסוף החודש

סגירת השירות היא תוצאה מהדחיפה החזקה שמקבלת iCloud, פלטפורמת הענן לשיתוף קבצים של אפל, מהחברה ● iWork.com מאפשר למשתמשי המחשבים של אפל לשמור קבצים ברשת ולגשת אליהם מכל מקום. אולם, היכולות שהוא מציע בסיסיות ביותר והוא הפך למעשה למיותר לאור פתיחת iCloud ● לאחר תאריך הסגירה לא ניתן יהיה יותר לגשת לקבצים ששמורים בשירות

iCloud, פלטפורמת הענן לשיתוף קבצים של אפל (Apple), מקבלת באחרונה דחיפה חזקה מצד החברה, ואחת התוצאות המשניות של המהלך הזה היא סגירת שירותים אחרים. בין הקורבנות נמצאת iWork.com, פלטפורמת שיתוף הקבצים הראשונה של אפל, שתיסגר בסוף החודש.

השירות, שלמעשה נותר בגרסת הבטה שלו לכל אורך חייו, מאפשר למשתמשי המחשבים של אפל לשמור קבצים ברשת ולגשת אליהם מכל מקום. אולם, היכולות שהוא מציע בסיסיות ביותר והוא הפך למעשה למיותר לאור פתיחת iCloud. אפל הודיעה שעקב כך היא מתכוונת לסגור אותו באופן סופי ב-31 ביולי, כשלאחר התאריך הזה לא ניתן יהיה יותר לגשת לקבצים ששמורים בו. החברה אף פרסמה דף הוראות עם עזרה למי שלא יודע להעתיק קבצים מהשירות לכונן הקשיח במחשב שלו.

iWork.com הוא השירות השני שאפל סוגרת במהלך החודשיים האחרונים. בסוף החודש שעבר היא הורידה מהאוויר את MobileMe, שירות שיתוף הקבצים שהיה מיועד לבעלי מכשירי iPhone בלבד. עם זאת, על אף ששירות זה סגור, משתמשים שעדיין לא הורידו ממנו את כל הקבצים יכולים עדיין להעביר אותם לחשבון שלהם ב-iCloud.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים