!We ו-2Bnet בנו דטה סנטר לחילן בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעה !We במרכז המיחשוב את טכנולוגיית FlexPod ואילו 2Bnet הקימה את תשתית התקשורת ● הפרויקט אף כלל הטמעה של מארזי להב מבוססי מערכות תקשורת אחודה של סיסקו ומערכת אחסון של נט-אפ מסדרת FAS3270

!We ו-2Bnet בנו דטה סנטר לחילן, בשל המעבר של הקבוצה למשרדיה החדשים. הפרויקט החל בפברואר האחרון והסתיים בימים אלה. היקפו עומד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הטמיעה !We, ששייכת לקבוצת חילן, במרכז המיחשוב את טכנולוגיית FlexPod ואילו 2Bnet הקימה את תשתית התקשורת. הדטה סנטר החדש משרת 700 משתמשים מקבוצת חילן.

הפרויקט כלל הטמעה של מארזי להב מבוססי מערכות תקשורת אחודה (UCS) של סיסקו (Cisco) ומערכת אחסון של נט-אפ (NetApp) מסדרת FAS3270. מערכת האחסון כללה, בין השאר, טכנולוגיות כגון FlashCache ו-FCOE, על מנת לספק רמת ביצועים, אמינות גבוהה לסביבת העבודה ויכולת גידול מהירה.

2Bnet התקינה מתג ליבה של סיסקו מדגם Cat 4500 ועשרות מתגי קצה מדגמי 2960 ו-3560, שמייעלים את תפקוד היישומים ומספקים שרידות מרבית. הפרויקט הביא לשדרוג של קצבי תעבורת התקשורת בחילן, הגדיל את שרידות הרשת והוביל לייעול תפקוד היישומים ולחוויית משתמש משופרת.

לדברי אושרי שרון, מנכ"ל משותף ב-!We, "הפתרון יאפשר לחסוך בשטח רצפה, קירור ועוד, אך גם ליהנות מתשתית גמישה ופשוטה".

טליה גודוביץ, מנהלת פרויקטים ב-2Bnet, ציינה ש-"בשל הפעילות העסקית הרגישה של חילן, היה חשוב להבטיח שיש בידם תשתיות תקשורת מתקדמות ואפיון מקצועי שיאפשר להעניק ללקוחותיהם את השירות האמין והמקצועי ביותר".

עופר רביע, מנהל טכני בחילן, הוסיף ש-"התאימו לנו את הפתרונות המתאימים ביותר, העונים על הדרישות העסקיות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים