חדש: תגובות מגוגל פלוס יופיעו גם בג'י-מייל

במסגרת הניסיונות להגביר את האטרקטיביות של גוגל פלוס הכריזה גוגל על "אינטראקטיביות מלאה" בין הרשת החברתית לשירות הדואר ● זהו צעד נוסף של גוגל כדי להדק את השילוב בין השירותים השונים שלה, לאחר שבשבוע שעבר הודיעה שתגובות מגוגל פלוס יופיעו ליד ידיעות ב-Google News ולאחר שהתנתה את האפשרות להמליץ על סרטונים ביו-טיוב בהרשמה לרשת החברתית ● בחברה מבטיחים לשלב יכולות נוספות של גוגל פלוס בג'י-מייל בשבוע הבא

גוגל (Google) ממשיכה לבצע סינרגיה בין השירותים השונים שלה: החברה הודיעה שתציע "הודעות מרשת גוגל פלוס (+Google) בג'י-מייל (Gmail)" ובין השאר, תשלב יכולות מסוימות של התגובות ברשת החברתית גם בשירות הדואר. זאת, על מנת ליצור "אינטראקטיביות מלאה" בין שני השירותים.

במסגרת השינוי, המשתמשים יוכלו לצפות מתיבת הדואר הנכנס של הג'י-מייל שלהם בהודעות מגוגל פלוס, להגיב עליהן ולסמן 1+ (ה-Like של גוגל פלוס). בסרגל הצדדי של שירות הדואר יופיעו תגובות מתוך הרשת החברתית, ותשובות להודעות ברשת החברתית יופיעו בין הודעות הדואר הרגילות.

"זו דרך נפלאה לדעת מה קורה בגוגל פלוס: מתי מזכירים אתכם, מתי מגיבים להודעה שלכם ומתי משתפים אתכם", כתב זוהייר היידר, מהנדס תוכנה בגוגל, בהודעה שפרסם בבלוג. "לאחר שקוראים את ההודעות אפשר גם להגיב עליהן – ישירות מתוך שירות הדואר".

ענקית האינטרנט הכריזה על כוונתה להדק את השילוב בין השירותים השונים שהיא מציעה כבר עם ההשקה של גוגל פלוס, ביוני האחרון. כעת היא מקיימת את הבטחתה ומטמיעה את גוגל פלוס לא רק בג'י-מייל, כי אם גם ב-Google News (בשבוע שעבר הודיעה החברה, כי תגובות מגוגל פלוס יופיעו לצד הידיעות) וביו-טיוב (כדי להמליץ על סרטון בו צריך להירשם לרשת החברתית). בגוגל מבטיחים, כי יכולות נוספות של גוגל פלוס ישולבו בג'י-מייל בשבוע הבא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים