HP הטמיעה מודול משאבי אנוש של סאפ בפניקס; היקף הפרויקט: מיליוני שקלים

המודול שהוטמע משמש כמערכת אינטגרטיבית לניהול משאבי אנוש בחברה ● המערכת מבוססת על מודול SAP HR שהותאם לדרישות הפניקס, בקישור מלא למערכת ניהול השכר ● כמו כן, במסגרת הפרויקט נבנתה מערכת דו"חות ניהוליים SAP BW עם ממשק משתמש של ביזנס אובג'קטס, מערכת ה-BI המשמשת את הארגון בשנים האחרונות

HP ישראל הטמיעה מודול משאבי אנוש של סאפ (SAP) בחברת הביטוח הפניקס. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים.

המודול שהוטמע משמש כמערכת אינטגרטיבית לניהול משאבי אנוש בחברה. המערכת מבוססת על מודול SAP HR שהותאם לדרישות הפניקס, בקישור מלא למערכת ניהול השכר. כמו כן, במסגרת הפרויקט נבנתה מערכת דו"חות ניהוליים SAP BW עם ממשק משתמש של ביזנס אובג'קטס (Business Objects), מערכת ה-BI המשמשת את הארגון בשנים האחרונות. מערכת משאבי אנוש הקודמת שהייתה בפניקס לא תאמה לצרכי החברה ולראייתה את ניהול המשאב האנושי. המערכת שהוחלפה שימשה בעיקר לתיעוד מידע בסיסי על העובד.

HP ישראל הייתה קבלן ראשי בפרויקט ועימה פעלו כקבלניות משנה דיקומנו וספיר טק מבית מלם-שכר.

ארז אורלי, סמנכ"ל ומנהל אגף משאבי אנוש, וזהבה פלג, מנהלת גיוס ותעסוקה בפניקס, אמרו ש-"הפניקס רואה את המשאב האנושי כמשאב החשוב והמרכזי על מנת לעמוד ביעדיה העסקיים בסביבה משתנה במהירות. כדי לעמוד בתפיסה זו יש חשיבות רבה למידע ניהולי זמין, מנותח באופן חכם ורלוונטי לרמות ניהול שונות. חוסר היכולת של המערכת שהוחלפה לתמוך בתהליכים העסקיים של אגף משאבי אנוש, בארגון צומח ומשתנה במהירות, היוותה מאיץ וזרז לקבלת ההחלטה למעבר למערכת SAP HCM".

מיכאל ליארזי, מנהל מידע ובקרה במשאבי אנוש ומנהל הפרויקט מצד הפניקס, אמר ש-"שמנו דגש בפרויקט על התאמת תהליכי העבודה של אגף משאבי האנוש למערכת, על מנת להימנע ככל הניתן מתהליכי פיתוח ייחודיים. כל זאת, תוך שיפור וייעול תהליכי העבודה באגף. כמו כן, שמנו דגש רב על ניהול רכיבי השכר במערכת ובממשק של הנתונים למערכת השכר, כלומר – הקלדת כל נתון פעם אחת בלבד".

סברין טפר, ראש צוות יישומי מטה ומנהלת הפרויקט מצד אגף מערכות המידע של הפניקס, ציינה ש-"היעד המרכזי שהעמדתי לעצמי בתהליך ה-RFP היה לנטרל עד כמה שניתן את השיקול הכספי ולהתמקד בעיקר במימדים האיכותיים, התהליכיים, הניהוליים והמקצועיים. יעד זה הושג באמצעות יצירת הצעה מפורטת וברורה של דרישות הפניקס וחלוקת אחריות מוגדרת ותחומה בין הספק ללקוח אשר הובילו להצעות שוות בתכולה, לוח זמנים ומחיר. מצב זה אפשר לי למקד את הבחירה בעיקר על בסיס המדד האנושי, שניתן לייחס לו אחוז גבוה מהצלחת הפרויקט. הגענו להגיע לתוצר איכותי בלוח הזמנים ובתקציב שהוגדרו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים