השופטת חשפה פרטים סודיים מהמשפט של אפל וסמסונג

הפרטים כלולים במסמך שפרסמה השופטת במסגרת החלטתה לדחות את הבקשה של אפל להוציא צו מניעה שיאסור על סמסונג למכור את מכשירי גלאקסי ● בין היתר, פורסם בו שאפל רואה בסמסונג איום משמעותי, אם כי לקוחותיה של אפל אינם נוטים לנטוש אותה לטובת מכשירים של סמסונג

השופטת לוסי קוה מבית המשפט המחוזי בסן חוזה, קליפורניה, דחתה ביום ו' את בקשתה של אפל (Apple) להוציא צו מניעה זמני שיאסור על סמסונג (Samsung) למכור את מכשירי גלאקסי (Galaxy). אולם, בין המסמכים שפרסמה השופטת בעקבות ההחלטה היה מסמך שכלל מידע סודי מהמשפט. כשהתברר הדבר, היא נאלצה למשוך בחזרה את המסמך ולהחליף אותו במסמך אחר, שבו הושחרו הפרטים הסודיים.

על פי סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters), הפרטים הסודיים אינם מרעישים. צוין בהם, כי אפל רואה בסמסונג איום משמעותי וכי מסקרים שהיא עשתה עולה, כי לקוחותיה אינם נוטים לזנוח אותה לטובת מכשירים של סמסונג. לעומת זאת, על פי המסמך, סמסונג עשויה להגדיל את נתח השוק שלה על חשבון חברות אחרות, שמייצרות מכשירי אנדרואיד (Android).

סמסונג מצידה טענה ששרשרת האספקה של אפל אינה מסוגלת לעמוד בביקוש למכשירי iPhone. למרות הסכסוך בין החברות, מוסיפה סמסונג לשמש כספקית רכיבים של אפל, ובין השאר מספקת מעבדים למכשירי iPhone. אולם, השופטת פקפקה בטענה זו והזכירה ראיות שהציגה אפל לכך שהחברה מסוגלת לעמוד בביקוש למכשירים מתוצרתה בטווח הארוך.

קץ הסכסוך בין אפל לסמסונג אינו נראה עדיין באופק. בסך הכול מתנהלים כיום 20 תיקים ב-10 מדינות במסגרת קרבות הפטנטים בין שתי החברות, והמפלה שנחלה אפל ביום ו' במגרש הביתי שלה, ארצות הברית, אינה מבשרת טובות מבחינתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים