Prodware תטמיע מערכת Dynamics CRM ב-ConsortNT; ההיקף: מעל חמישה מיליון שקלים

במסגרת הפרוייקט יבוצע יישום של שני פתרונות ורטיקליים של Prodware - פתרון PSA, שנועד לניהול פרוייקטים, דיווחי שעות, חיוב ובילינג, ופתרון HR לניהול כוח אדם המשתלב עם מערכת ה-ERP הקיימת בחברה ● במקביל, Prodware תחדש ותחליף את מערך התשתיות והתקשורת ב-ConsortNT

הסניף הישראלי של Prodware, שמיישמת מערכות CRM  ,ERP ושירותי IT של מיקרוסופט (Microsoft), יפתח ויישם מערכת CRM מבוססת Dynamics  בחברת ConsortNT הבינלאומית. היקף הפרויקט נאמד במעל לחמישה מיליון שקלים.

במסגרת הפרוייקט יבוצע יישום של שני פתרונות ורטיקליים של Prodware:  האחד הוא פתרון PSA, שנועד לניהול פרוייקטים, דיווחי שעות, חיוב ובילינג, והשני הוא פתרון HR לניהול כוח אדם המשתלב עם מערכת ה-ERP הקיימת בחברה. במקביל, Prodware תחדש ותחליף את מערך התשתיות והתקשורת בה.

ConsortNT היא חברת ייעוץ המעסיקה כ-2,000 עובדים ברחבי העולם. החברה מעניקה שירותי ייעוץ שונים בתחום המיחשוב ללקוחות Enterprise ועוסקת בתכנון, פיתוח, בניית ארכיטקטורות ויישום של טכנולוגיות מידע ופתרונות שונים עבור לקוחות גדולים בתחומי התעשייה, השירותים, הבנקאות, המימון והביטוח. לחברה שלושה תחומים עיקריים של שירותי ייעוץ: תחום ההנדסה, הכולל עיצוב, תפעול ותחזוקה של פתרונות מקצועיים מדעיים ותעשייתיים; תחום שירותי התשתיות, הכולל ייעוץ אינטגרציה של מערכות ושירותי IT בתחום הפיננסים; ותחום תשתיות התקשורת המתקדמות.

מיכל הררי, מנהלת פעילות ה-CRM של Prodware בישראל, אמרה ש-"מדובר בפרויקט אסטרטגי עבורנו. יותר ויותר לקוחות בארץ ובאירופה מאמצים פתרונות מבוססי Dynamics CRM".

מיקי איטין, מנהל פעילות ה-CRM הגלובלית ומרכז ה-R&D של מוצרי ה- CRM של Prodware, אמר ש-"שנת 2012 תהווה את נקודת המפנה ביישומי Dynamics בישראל ובעולם, עם לקוחות גדולים שבוחרים ליישם מערכת בגישה מוצרית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיישם דיינמיקס

    שותפי יישום Dynamics AX ללא חברת Prodware התאגדו לעמידה משותפת מול ההתנהלות הכוחנית של Prodware ומיקרוסופט ישראל. אתמול יום ג 29.11 התקיימה פגישה ראשונה לסיכום דרכי פעולה. חדשות נוספות בזמן הקרוב.

אירועים קרובים