סאפ וסייביס חשפו יישומים עסקיים למכשירים ניידים

ההיצע שהוצג בכנס, שנערך במדריד, כולל פלטפורמה תשתיתית ויישומים מוכנים לפריסה ולאבטחה של מכשירי הקצה ● בנוסף, השיקה סאפ תוכנה להרצה מתוזמנת ומשולבת של תהליכים ופתרון שמעניק למפתחים גישה פתוחה לתוכנות סאפ, כדי לפתח פתרונות בכל סביבה או מכשיר ● סתווית נבון, COO ומשנה למנכ"ל סאפ ישראל, אמרה ש-"ההכרזות החדשות יבואו לידי ביטוי גם בארץ"

סאפ (SAP) וסייבייס (Sybase) חשפו בכנס הלקוחות והשותפים העסקיים של סאפ, SAPPHIRE, את הגל הבא של היישומים הארגוניים שלהן למכשירים ניידים.

נציגי החברות הסבירו למשתתפים בכנס, כי היישומים הללו מיועדים למגוון רחב של תחומים ומגזרים עסקיים. לדבריהם, מדובר בהרחבה נוספת של היצע המוצרים של סאפ למכשירים ניידים וחיזוק המחויבות שלה לאסטרטגיית המובייל.

ההיצע שהוצג בכנס כולל פלטפורמה תשתיתית ויישומים מוכנים לפריסה ולאבטחה של מכשירי הקצה. בנוסף, השיקה סאפ שני פתרונות חדשים לאינטגרציה של תהליכים עסקיים ודרכים חדשות להשתמש בתוכנות שלה. אחד הפתרונות הוא תוכנת SAP NetWeaver Process Orchestration, המבצעת הרצה מתוזמנת ומשולבת של תהליכים. התוכנה משלבת את היתרונות של מוצרים מתקדמים לניהול תהליכים עסקיים, ניהול כללים עסקיים, אינטגרציה של תהליכים ואינטגרציה של B2B. הפתרון השני הוא טכנולוגיית SAP NetWeaver Gateway, שכבר נמצאת בשוק. היא מעניקה למפתחים גישה פתוחה לתוכנות סאפ, כדי לפתח פתרונות בכל סביבה או מכשיר.

סתווית נבון, COO ומשנה למנכ"ל סאפ ישראל, אמרה ש-"השוק הישראלי ידוע כמאמץ מוקדם של טכנולוגיות ומאמץ בחום את הגישה החדשנית של סאפ. ההכרזות החדשות יבואו לידי ביטוי גם בארץ".

צביקה גלייכמן, מנמ"ר מקורות, דיבר בכנס במדריד על החלטת הארגון לאמץ את פתרון המובייל סאפ וסייבייס. לדבריו, "מקורות זיהתה את הערך המוסף של פלטפורמת המובייל SAP Sybase SUP ובחרה לממש את היישומים שלה. כיום, 400 אנשי השטח של מקורות משתמשים בפתרונות המובייל שנבנו על פלטפורמה זו ומבצעים את משימותיהם תוך הסתמכות מלאה עליה ועל היכולות שלה להעביר נתונים בצורה מהירה ומאובטחת".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים למדריד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים