דיווחים: מכשירי iPhone 5 יוצעו בבלעדיות ברשת של ספרינט

המכשירים שיוצעו בארצות הברית בבלעדיות בספרינט יפעלו ברשת Wi-max מדור רביעי של החברה ● על פי דיווחים אחרים, מנהלי ספרינט חתמו על הסכם לארבע שנים שבמסגרתו היא תרכוש מאפל 30.5 מיליון מכשירי iPhone תמורת 20 מיליארד דולרים

חברת הסלולר האמריקנית ספרינט (Sprint) תיהנה מבלעדיות על מכשירי iPhone 5, אשר יפעלו ברשת Wi-max מדור רביעי של החברה – כך עולה מידיעה שפורסמה באתר BGR.com. על פי ידיעה אחרת, שהופיעה בוול-סטריט ז'ורנל (Wall Street Journal), מנהלי ספרינט חתמו עם אפל (Apple) על הסכם לרכישת 30.5 מיליון יחידות של מכשירי iPhone במשך ארבע שנים, בסכום כולל של 20 מיליארד דולרים.

אנליסטים סבורים, כי יש היגיון בדיווחים אלה, נוכח רצונה העז של ספרינט להציע את מכשירי ה-iPhone החדשים בראשונה ברשת שלה. אולם, ספק אם היא תזכה להצלחה בשיווק של מכשירי iPhone ברשת Wi-Max, שנחשבת לנחותה בהשוואה לרשתות LTE שמפעילות חברות סלולר אחרות. יצוין, כי גם ספרינט אמורה להשיק רשת LTE מדור רביעי – בשנה הבאה. לדברי ג'ק גולד, אנליסט מחברת J. Gold Associates, "עד שספרינט תפעיל רשת LTE, היא תציע חוויה נחותה בהשוואה לווריזון (Verizon) ו-AT&T".

"אני לא סבור שהפעלה של מכשירי iPhone 5 ברשת Wi-Max היא מהלך הגיוני מבחינתה של ספרינט", אמר גולד. "אינני רואה טעם מבחינתה של אפל להציע מכשירים שפועלים בטכנולוגיית Wi-Max, שאינה זמינה בשווקים רבים בעולם. כיום, ברור שאין עתיד לטכנולוגיה הזו בארצות הברית. ספרינט לא תגיע איתה רחוק".

עוד הוא ציין, כי ייתכן בהחלט שמנהלי ספרינט הסכימו לשלם 20 מיליארד דולרים במשך ארבע שנים תמורת גרסה כלשהי של מכשירי iPhone. עם זאת, מדובר בסכום גבוה בהשוואה לזה ששולם, על פי הדיווחים, במסגרת הסכמים רב-שנתיים דומים של חברות אחרות, דוגמת ההסכמים של וריזון ו-AT&T לרכישה של מכשירי iPhone מאפל. "ספרינט תהיה חייבת למכור הרבה מכשירי iPhone", אמר גולד.

לא ניתן היה לקבל תגובה מספרינט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים