גוגל פתחה את הרשת החברתית +Google לכל דורש

החברה הציגה שורה של שינויים ברשת החברתית שלה, שבמרכזם פתיחתה לציבור הרחב ושדרוג מעמדה לגרסת בטה ● המהלך בוצע יומיים בלבד לפני ועידה של פייסבוק שבמסגרתה היא עתידה לבצע שורה של שינויים ושיפורים, בהם, על פי ההערכות, שירות מוזיקה שיסייע להסב את פייסבוק גם לפלטפורמת מדיה ועיצוב חדש של האתר

גוגל פלוס (+Google), הרשת החברתית החדשה של גוגל (Google), פתחה מאתמול (ג') את שעריה לציבור הרחב, לאחר שעד כה הייתה סגורה לבעלי הזמנות בלבד. במקביל, שודרג מעמדה של הרשת לגרסת בטה.

"המלאכה עדיין רבה, אבל אם לוקחים בחשבון את השיפורים שבוצעו עד כה, אנחנו בשלים לעבור לגרסת בטה ולהציג את החידוש ה- 100 במספר – מערכת הרשמה פתוחה", כתב ויק גונדורטה, סגן נשיא בכיר להנדסה בגוגל, בהודעה שפרסם בבלוג. לדבריו, "כך יכול כל מי שמבקר באתר Google.com להצטרף לפרויקט ולשמור על קשר עם החברים, העמיתים ובני המשפחה".

הפתיחה של גוגל פלוס לכלל הציבור בוצעה יומיים בלבד לפני תחילתה של ועידת F8 שעורכת פייסבוק (Facebook), שבה אמורה הרשת החברתית המובילה להציג שורה של חידושים, ובכלל זה, על פי ההערכות, שירות מוזיקה חדש שיסייע להסב את פייסבוק גם לפלטפורמת מדיה. לפי חלק מההערכות, עשויה פייסבוק להציג במהלך הוועידה גם עיצוב חדש של האתר.

מלבד הפתיחה של גוגל פלוס לכלל הציבור, מציגה גוגל שיפורים נוספים, ובכלל זה יכולות חדשות לשירות ועידות הווידיאו Hangouts. מאז שהושק שירות זה הוא היה פתוח למשתמשי גוגל פלוס במחשבי PC בלבד, על אף שהרשת החברתית עצמה הייתה זמינה גם במכשירי iOS ואנדרואיד (Android). כעת נפתח Hangouts גם למשתמשים במכשירים שמצוידים בגרסה 2.3 ומעלה של אנדרואיד ובמצלמה קדמית. בקרוב, מבטיחים בגוגל, ייפתח השירות גם למשתמשים במכשירי iOS.

במקביל, הופכת גוגל את שירות Hangouts גם לפלטפורמה לשידורים. מאז ההשקה הוגבל מספר המשתתפים בוועידות Hangouts לעשרה לכל היותר. כעת תאפשר גוגל ללקוחות נבחרים לערוך במסגרתו גם שידורים בהיקף נרחב יותר. חידוש נוסף בשירות הוא אפשרות לשיתוף מסכים. אם עד כה יכולים היו המשתמשים רק לצפות יחדיו בסרטונים מיו-טיוב (YouTube), הרי שכעת ביכולתם לצפות יחדיו בתמונות, לתכנן נסיעות, לעבוד במשותף על מסמכים ואפילו לשרבט ביחד במנגנון החדש Sketchpad  . בחברה מבטיחים, כי היכולות החדשות נבחנות וכי שיפורים וחידושים נוספים צפויים להופיע בהמשך. "אנחנו מבקשים לקבל משוב במועד מוקדם ככל האפשר", כתב גונדורטה.

כמו כן, שחררה גוגל ממשקי API שיאפשרו למפתחי תוכנה מצד שלישי ליצור יישומים משלהם על בסיס הפלטפורמה של Hangouts. חידוש נוסף שבלט עד כה בהיעדרו מגוגל פלוס ומוצג רק עתה הוא מנגנון לחיפוש אנשים והודעות ברשת החברתית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גול

    שיווק וקידום אתרים : פייסבוק=חשיפה גוגל=המרות , ללא ספק ההשפעה של גוגל פלוס על התוצאות במנועי חיפוש זה היתרון הגדול שגוגל מביאה ברשת החברתית המעולה שלה.

אירועים קרובים