גוגל שחררה את גרסה 13 של דפדפן כרום

הגרסה החדשה כוללת לא פחות מ-5,200 תיקונים ושיפורים, וכ-13 תיקוני אבטחה, והיא מיועדת למערכות ההפעלה חלונות, מקינטוש ולינוקס ● בין החידושים בגרסה החדשה ניתן למצוא את מנגנון Instant Pages לתצוגה מהירה יותר של תוצאות החיפוש ושיפור החיפוש בהיסטוריית הגלישה ● בראשונה, עבר הדפדפן ממסלול של מבחני בטה למסלול של הגרסאות היציבות

גוגל (Google) שחררה אתמול (ג') את גרסה 13 של דפדפן כרום (Chrome). בראשונה, עבר הדפדפן ממסלול של מבחני בטה למסלול של הגרסאות היציבות. הגרסה החדשה מוצעת למערכות ההפעלה חלונות (Windows), מקינטוש (Macintosh) ולינוקס (Linux).

בין החידושים בגרסה החדשה קיים מנגנון Instant Pages לתצוגה מהירה יותר של תוצאות חיפוש באמצעות עיבוד מקדים ותצוגה מקדימה של ההדפסה בגרסאות חלונות ולינוקס. בנוסף, שופר החיפוש בהיסטוריית הגלישה. סך כל השיפורים ותיקוני הבאגים בגרסה החדשה עומד על 5,200, ביניהם 13 תיקוני אבטחה שסווגו ברמת חומרה גבוהה.

מנגנון Instant Pages משמש כיום בעיקר את דפי תוצאות החיפוש של גוגל, אך מאחר שהוא מבוסס על תקני אינטרנט מוכרים, יכולים גם אתרי אינטרנט אחרים להשתמש בו. התצוגה המקדימה בלטה עד כה בהיעדרה מדפדפני כרום, והיא מתבססת על תוכנה לקריאה של קבצים בפורמט PDF. למרבה הצער, משתמשי מקינטוש עדיין לא יוכלו ליהנות ממנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים