תלונות: משתמשים בגוגל פלוס קיבלו פעמים רבות אותן הודעות

התקלה נגרמה לאחר שנפח האיחסון שהוקצה למנגנון שעוקב אחר משלוח ההודעות למשתמשים ברשת החברתית החדשה של גוגל התמלא ● חלק מהמשתמשים דיווחו, כי קיבלו את אותן ההודעות 40 פעמים ואף יותר

משתמשים ברשת החברתית גוגל פלוס (+Google), שמוגדרת עדיין כשירות בטה וסגורה בפני הציבור הרחב (למעט בעלי הזמנות), דיווחו בטוויטר (Twitter), כי קיבלו פעמים רבות את אותן הודעות בדואר האלקטרוני. בחלק מהמקרים מדובר, לדבריהם, על 40 פעמים ואף יותר.

ויק גונדורטה, סגן נשיא בכיר למדיה חברתית בגוגל (Google), התנצל על כך בהודעה שפרסם בבלוג שלו. הוא הסביר, כי התקלה נמשכה 80 דקות ונבעה מכך שנפח האיחסון שהוקצה למנגנון שעוקב אחר משלוח ההודעות למשתמשים התמלא.

"לא חשבנו שהוא יתמלא כל כך מהר, אבל זה מה שקרה ואנחנו מתנצלים על כך ומודים לכם על השתתפותכם במבחני הבטה", כתב גונדורטה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אייל

    אני מבקשלהתלונןעל בבילוןשמציגיםאתהסמלשלהם על הריבוע המגדיל את החלון,עד אשר אתה מוכרח לרכוש אתההצעה שלהם , זו חוצפה והשתלטותעל המסך שלי ולאמאפשרלי להמשיך בפעילות,

אירועים קרובים